نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 فروردين 1398
ساعت 10:00

سونی سری برنامه‌های استریمی State of Play را معرفی کرد

سونی برای ارتباط مستقیم با طرفداران، از برنامه State of Play رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کمپانی سونی به تازگی از شروع به کار یک سری برنامه نمایش استریمی جدید با نام «State of Play» خبر داده که به شکل اپیزودی و با فواصل منظم، به صورت استریمی قابل دریافت است و در آن، به مباحث مختلف، رونمایی‌ها، نمایش‌ها و ... درباره پلی‌استیشن می‌پردازد. گفتنی است که این برنامه، کار خود را از دو روز دیگر با پخش اولین قسمت شروع می‌کند.

State of Play نام یک برنامه نمایشی استریمی است که با کمک آن، حالا سونی و پلی‌استیشن نیز می‌توانند در مدل برنامه‌های استریمی Inside Xbox مایکروسافت و نینتندو دایرکت شرکت نینتندو، با طرفداران پلتفرم خود صحبت کنند و آن‌ها را در جریان تازه‌ترین تحولات مربوط به کنسول‌های بازی پلی‌استیشن قرار بدهند. از قرار معلوم، این نمایش استریمی با فرمتی مشابه با رقیبان پلتفرم پلی‌استیشن پخش خواهد شد و سونی، این روش ارتباطی را یک جانشین مناسب و روشی مطلوب برای صحبت کردن مستقیم و بدون واسطه با طرفداران خود می‌بیند. این خبر به تازگی اعلام شده و نکته خوب این است که نیاز به انتظار زیادی نیست و اولین قسمت از این سری برنامه‌ها، قرار است در ۲۵ مارس (۶ فروردین - ۱:۳۰ بامداد به وقت ایران) پخش شود.

پیرامون این رویداد، به نظر می‌رسد که پخش State of Play احتمالا یکی از همان راه‌های جدیدی است که سونی چند ماه پیش و به عنوان جایگزین حضور در کنفرانس E3، برای ارتباط بهتر و مستقیم‌تر با طرفداران مطرح کرده بود. با این حال مهم‌ترین مسئله درباره این برنامه، گمانه‌زنی درباره این است که چه آیتم‌هایی در آن پخش خواهد شد. در این رابطه وب‌سایت PlayStation Blog گفته که اولین اپیزود از این برنامه قصد دارد «نمایش‌هایی از عناوین در صف عرضه PS4 و PS VR، شامل تریلرهای  جدید، معرفی بازی‌های جدید و نمایش گیم‌پلی ویدیوهای جدید» را پخش کند. با توجه به این خلاصه، سونی از بازی مشخصی اسم نبرده ولی می‌توان چند حدس منطقی مطرح کرد.

انحصاری سبک ورزشی پلی‌استیشن یعنی MLB The Show 19 قرار است در هفته آینده عرضه شود و انتظار می‌رود که این بازی، حتما جزئی از آیتم‌ها باشد. پس از این بازی Days Gone را داریم که تنها یک ماه با انتشار فاصله دارد و شنیدن خبرها و جزئیات بیشتر از این بازی بسیار محتمل به نظر می‌رسد. بازی Concrete Genie نیز براساس گزارش قبلی در ژوئن (حدود سه ماه دیگر) عرضه می‌شود و ممکن است تاریخ دقیق انتشار بازی مشخص شود. Death Stranding هم با توجه به حضور چند هفته پیش مدیران بازاریابی سونی در استودیو کوجیما پروداکشنز، و همچنین تور دور دنیای قبلی کوجیما و نمایش دمو بازی به افراد مختلف، می‌تواند کاندیدای خوبی برای حضور در State of Play باشد. در انتها نیز دو بازی بسیار بزرگ و البته کم‌خبرتر دیگر را داریم که از E3 2018 به این سمت تقریبا خاموش بودند؛ با این حال همچنان می‌توان برای The Last of Us Part II و Ghost of Tsushima نیز شانس حضور در اپیزود اول این برنامه را قائل شد.

به گفته سونی، برنامه State of Play یک مجموعه دنباله‌دار و اپیزودیک است که تا انتهای سال ۲۰۱۹ هم جریان خواهد داشت، و به این ترتیب انتظار می‌رود که اپیزودهای بعدی نیز در ماه‌های آینده پخش شوند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.