نویسنده: فرشاد سه شنبه، 20 فروردين 1398
ساعت 09:00

نسخه‌ی PC بازی Mortal Kombat 11 از قفل دنوو استفاده خواهد کرد

بازی Mortal Kombat 11 از نرم افزار مدیریت حقوق دیجیتال بهره‌مند خواهد بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با آنکه قفل مدیریت حقوق دیجیتال دنوو در میان بازیکنان PC محبوبیت زیادی ندارد، اما این موضوع مانعی را بر سر سازندگان بازی‌ها جهت عدم استفاده از این نرم افزار ایجاد نمی‌کند، این موضوع در مورد نسخه‌ی PC بازی Mortal Kombat 11 هم صدق کرده و سازنده‌ی آن یعنی استودیوی «ندررلم» (NetherRealm)، در صفحه‌ی استیم بازی اقدام به تایید بهره‌مندی آن از قفل دنوو نموده است.

تایید وجود این قفل در بازی Mortal Kombat 11، بدون تردید نگرانی‌هایی را برای بازیکنان ایجاد خواهد کرد، باید امیدوار بود که ندررلم، به مرور زمان و دریافت بازخوردهای بازیکنان، نسبت به حذف این نرم افزار اقدام نماید.

در گذشته عناوینی که از سوی استودیوی ندررلم برای پلتفرم PC ساخته شده‌اند، مشکلاتی را برای بازیکنان به ارمغان آورده‌اند، اما این استودیو به بازیکنان قول داد که در عنوان Mortal Kombat 11 دیگر شاهد مشکل گذشته نخواهند بود؛ این بازی توسط استودیوی QLOC برای رایانه‌های شخصی پورت می‌شود که پیش از این برروی عناوینی چون Mortal Kombat XL و Injustice 2 نیز کار کرده است.

بازی Mortal Kombat 11 در تاریخ 23 آوریل (برابر با سوم اردیبهشت ماه) برای پلتفرم‌های PS4 ،Xbox One ،PC و نیتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

فرشاد | اخبار | 09/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.