نویسنده: فرشاد چهارشنبه، 04 ارديبهشت 1398
ساعت 20:30

قسمت جدید Call Of Duty هم‌اکنون قابل بازی است

قابلیت اجرای بازی معرفی نشده‌ی Call Of Duty هم اکنون امکان‌پذیر است!

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با آنکه هنوز نسخه‌ی جدید مجموعه بازی Call of Duty معرفی نشده اما بنظر می‌رسد که برخی از ورزشکاران آمریکایی شانس اجرای این عنوان را بدست آورده‌اند! Riley Ridley ،Tajae Sharpe و N'Keal Harry اخیراً تصاویری را ارسال و اعلام نموده‌اند که در رویدادی، شانس تجربه‌ی بازی جدید از فرانچایز محبوب Call of Duty را بدست آورده‌اند.

شرکت اکتیویژن به عنوان ناشر عناوین Call of Duty، بصورت مرسوم در ماه می هر سال اقدام به معرفی نسخه‌ی جدید این مجموعه بازی می‌نماید، بنابراین باید منتظر بود و دید که این شرکت در ماه آینده، چه رویکردی را در پیش خواهد گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده، هم اکنون می‌دانیم که استودیوی «اینفینیتی وارد» (Infinity Ward) به عنوان سازنده‌ی اصلی مجموعه بازی Call of Duty و همچنین خالق عناوین Infinite Warfare ،Modern Warfare و Ghosts در حال کار برروی یک بازی شوتر جدید است که براساس شایعات تایید نشده، عنوان Modern Warfare 4 خواهد بود.

پیش از این شرکت اکتیویژن تایید کرد که بازی سال 2019 مجموعه عناوین COD شامل یک بخش تک نفره، یک دنیای وسیع در بخش چند نفره و همچنین گیم‌پلی co-op سرگردم کننده‌ای خواهد بود.

فرشاد | اخبار | 24/04/2019
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.