نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 28 مهر 1398
ساعت 18:53

Aaron Greenberg: پردازنده‌های نسل بعد بسیار ارتقا پیدا خواهند کرد

0 از 5

نسل بعدی کنسول‌های ویدئویی به سرعت در حال حرکت کردن به سمت ما هستند. اکنون تقریبا یک سال دیگر زمان باقی مانده تا روانه بازار شوند و مثل همیشه، در چنین مواقعی حرف و حدیث‌های بسیار زیادی درمورد مشخصات و ویژگی‌های آن‌ها از گوشه و کنار شنیده می‌شود. توجه ما امروز روی پردازنده این کنسول‌ها جلب شده است که قول‌های بزرگی درمورد آن داده شده است و ظاهرا ما قرار است شاهد پیشرفت‌های بسیار زیادی در آن‌ها باشیم.

در آخرین شماره مجله رسمی ایکس‌باکس، Aaron Greenberg، از ایکس‌باکس، درمورد نسل آینده صحبت کرد. او قول داد پردازنده نسل بعد کنسول ایکس‌باکس ارتقاء بسیار زیادی پیدا خواهد کرد و گفت نه تنها آن‌ها دوست دارند روی بهبود و پیشرفت گرافیک و جلوه‌های بصری تمرکز کنند، بلکه روی فریم ریت نیز دوست دارند توجه و تمرکز زیادی داشته باشند. وی در مورد این موضوع گفت:

اما در نسل بعد، من فکر می‌کنم شما پیشرفت‌های بسیار زیادی در پردازنده خواهید دید چرا که ما واقعا دوست داریم اطمینان حاصل کنیم که شما هیچ مشکلی با فریم ریت پیدا نخواهید کرد. بله، ما می‌توانیم به 4K دست پیدا کنیم اما ۱۲۰ فریم بر ثانیه را نیز می‌توانیم عملی کنیم. بنابراین من فکر می‌کنم که نوع ظرفیت این کنسول چیزی است که مردم معمولا این روزها مشاهده نمی‌کنند.

مایکروسافت از سال گذشته با خرید چند استودیوی فرست پارتی جدید در حال تقویت کردن لاین آپ بازی‌های خود در نسل آینده است و ما امیدواریم این استودیوهای جدید اوضاع را در نسل آینده برای این شرکت به شکل دیگری رقم بزنند. اوایل سال آینده میلادی قرار است اطلاعات جدید زیادی درمورد نسل بعدی کنسول‌های ویدئویی بشنویم.

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.