نویسنده: عرفان رحیمی صادق پنج شنبه، 02 آبان 1398
ساعت 23:05

The Last of Us Part II رسما تاخیر خورد

3.5 از 5

پس از این که از روز گذشته شایعاتی مطرح شده بود که عنوان می‌کرد بازی The Last of Us Part II اثر استودیوی Naughty Dog تا بهار سال آینده تاخیر خورده است، سونی نیز به طور رسمی این موضوع را تایید کرد. عنوان انحصاری پلی‌استیشن ۴ اکنون قرار است در تاریخ ۲۹ می ۲۰۲۰ برابر با ۸ خرداد ۹۹ به انتشار برسد.

به گفته‌ی نیل دراکمن، کارگردان این بازی، در وبلاگ پلی‌استیشن این تاخیر در زمان عجیبی اعلام شده است چرا که این بازی پس از سال‌ها انتظار ماه گذشته با یک تریلر داستانی تاریخ انتشار خود را به ما اعلام کرد. نیل دراکمن در این رابطه گفت:

همین چند هفته قبل بود که ما در حال به پایان رساندن بخش‌های این بازی بودیم و یک پیش نمایش نیز از آن منتشر کردیم. پس از آن متوجه شدیم هنوز فرصت کافی در اختیار نداریم تا این بازی را به قدری پولیش کنیم که به چنان کیفیتی برسد که از ناتی داگ انتظار می‌رود. در این هنگام ما دو گزینه در برابر خود داشتیم: بخش‌هایی از بازی را کنار بگذاریم و یا این که وفت بیشتری بخریم. تصمیم گرفتیم گزینه دوم را انتخاب کنیم. اکنون این تاریخ عرضه جدید به ما اجازه می‌دهد که همه چیز را به آن حد از رضایت خود برسانیم که مردم از ما انتظار دارند و در عین حال فشار و استرسی که روی تیم بود را کاهش دهیم.

در حالی که ما شدیدا به این عقیده داریم که نباید چشم اندازهای دور دست خود را خراب کنیم، از این که نتوانستیم در این موقعیت به خصوص از این موضوع اجتناب کنیم، ناامید شدیم. امیدوار بودیم که بتوانیم آن مقدار پولیشی که برای این بازی نیاز است را انجام دهیم اما مقیاس و اندازه این بازی موضوع را به شکل دیگری رقم زد. ما از ناامید کردن طرفداران خود متنفریم و از این بابت متاسفیم. 

 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.