نویسنده: عرفان رحیمی صادق چهارشنبه، 22 آبان 1398
ساعت 10:39

سازنده The Last of Us به دنبال استخدام یک برنامه نویس آنلاین است

0 از 5

با این که ناتی داگ قرار است ماه می سال آینده عنوان The Last of Us Part II را به عرضه برساند، اما ظاهرا برنامه‌های دیگری نیز دارد. Vinit Agarwal، طراح ارشد بازی، اعلام کرده است که تیم آن‌ها به دنبال استخدام یک برنامه نویس سیستم آنلاین است. انتظار می‌رود که این شخص دارای دانش و اطلاعات زیادی در زمینه‌های زیادی از جمله تکنولوژی‌های سرور، هسته شبکه ارتباطی بازی، مچ میکینگ، فضای ذخیره سازی داده‌های کاربران و استانداردهای بالا از جهت قابل اطمینان بودن و راز نگه داری برای حفظ اطلاعات مربوط به بازی داشته باشد و با موضوعات گفته شده کاملا آشنا باشد. 

ممکن است انتظار داشته باشید که این آگهی برای بازی The Last of Us Part II است که بدون داشتن بخش مولتی پلیر قرار است عرضه شود اما Faction ها ممکن است در نهایت به این بازی دوباره بازگردند. Agarwal اظهار کرده است که تیم سازنده این بازی جاه طلبی‌های بزرگی خواهد کرد. آیا ممکن است این عنوان یک بازی کاملا جدید مولتی پلیر از طرف ناتی داگ باشد؟

The Last of Us Part II قرار است ۸ خرداد سال ۹۹ برابر با ۲۹ می ۲۰۲۰ برای PS4 و احتمالا پس از مدتی نیز برای PS5 به عرضه برسد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.