نویسنده: عرفان رحیمی صادق سه شنبه، 12 آذر 1398
ساعت 10:40

FIFA 20 پرفروش‌ترین بازی جمعه سیاه در بریتانیا بوده است

0 از 5

هفته گذشته جمعه سیاه را پشت سر گذاشتیم.داده‌های آماری UKIE و Gfk نشان می‌دهند که در این مدت ۱.۳ میلیون نسخه بازی مختلف به طور فیزیکی در خرده فروشی‌ها به فروش رسید که ۲۲ درصد کم‌تر از سال گذشته بود. با این حال، بازی‌های بزرگ و پرفروشی مثل FIFA 20 در تمام فرمت‌ها و پلتفرم‌ها همچنان در صدر پرفروش‌ترین بازی‌ها باقی ماندند. اگرچه بازی‌های کنسول‌های نسل هشتمی سونی و مایکروسافت یعنی پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان دچار کاهش فروش شدند، نینتندو سوییچ موفق به فروش ۳۶۱ هزار و ۹۶۷ نسخه بازی مختلف شد که ۴۴ درصد بالاتر از سال گذشته بود. 

بزرگ‌ترین مزیتی که FIFA 20 از آن بهره می‌برد، باندل PS4 آن بود. در مقایسه هفتگی، فروش این بازی ۲۲۶ درصد افزایش پیدا کرد. پس از این، دومین بازی پرفروش جمعه سیاه در بریتانیا Call of Duty: Modern Warfare بود که فروش آن ۸۶ درصد افزایش پیدا کرد و پس از آن نیز Star Wars Jedi: Fallen Order در تعقیب آن قرار گرفت که آن هم در مقایسه هفتگی ۳۲ درصد افزایش فروش داشت. 

شاید بزرگ‌ترین غافلگیری، Sea of Thieves بود که پس از سپری کردن هفته‌های آرام ناگهان از رتبه ۲۳ به چهارم صعود کرد. این بازی در باندل Xbox One S تمام دیجیتالی قرار داشت که قیمت آن افت بسیار زیادی در این مدت کرده بود. دلیل بالا آمدن Minecraft تا جایگاه پنجم نیز همین است که آن هم دارای یک باندل بود. در ادامه می‌توانید لیست ۱۰ بازی پرفروش در این مدت را مشاهده کنید.

  1. FIFA 20
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. Star Wars Jedi: Fallen Order
  4. Sea of Thieves
  5. Minecraft: Xbox Edition
  6. Pokémon Sword
  7. Mario Kart 8: Deluxe
  8. Pokémon Shield
  9. Luigi’s Mansion 3
  10. Minecraft: Nintendo Switch Edition
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.