نویسنده: عرفان رحیمی صادق جمعه، 15 آذر 1398
ساعت 11:10

بازی Outlast Trials معرفی شد

0 از 5

سری Outlast با نسخه سوم خود بازگشته است و این بار شما باید با دوستانتان زنده بمانید. عنوان Outlast Trials در زمانی از دوران جنگ سرد جریان دارد و یک حالت co-op در اختیار کاربران قرار می‌دهد. به جز آن، چیزهای آنچنان زیادی در حال حاضر درمورد این بازی نمی‌دانیم چرا که اطلاعات رسمی آن بسیار کم است. این تنها چیزی است که سازنده‌های این بازی اعلام کرده‌اند:

به Outlast Trials خوش آمدید. تیم Red Barrels بسیار هیجان زده است تا آخرین پروژه‌ی ما در دنیای Outlast را به مردم معرفی کند. Outlast Trials که در دوران جنگ سرد جریان دارد، به بازی‌بازان اجازه می‌دهد تا با یک سری از وحشت‌ها روبه‌رو شوند که توسط خودشان انتظارشان را می‌کشند و یا توسط اشیاء تست کننده به وجود آمده‌اند. 

همچنین David Chateauneuf، موسس استودیوی Red Barrels نیز عنوان کرده که این بازی برای مدت زیادی است که در دست ساخت قرار دارد. باید خاطر نشان کنم که هدست‌هایی که در پوستر این بازی روی سر شخصیت‌ها دیده می‌شود، به این معنی نیست که Outlast Trials یک بازی VR است و این‌ها فقط عینک‌های دید در شب هستند. هنوز باید منتظر باشیم تا اطلاعات بیشتری درمورد این بازی به دست بیاوریم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.