نویسنده: عرفان رحیمی صادق یکشنبه، 17 آذر 1398
ساعت 11:29

تاریخ عرضه بسته الحاقی Kingdom Hearts 3 Re:Mind مشخص شد

0 از 5

کم کم در حال باور کردن این بودیم که Kingdom Hearts III تا ابد در مرحله ساخت باقی خواهد ماند و ما هیچ وقت دستمان به آن نخواهد رسید اما اوایل امسال سرانجام توانستیم این بازی را تجربه کنیم. این مجموعه پر از نسخه‌های اسپین آف و فرعی مختلف بود که از نظر داستانی هیچ ارتباطی به سری اصلی نداشتند اما به داشتن یک خط داستانی طولانی و پرپیچ و خم برای این سری کمک زیادی کردند. اکنون یک بسته الحاقی جدید برای این بازی در راه است و درست طبق روالی که همیشه در این سری بوده، باید مدتی برای تجربه کردن آن صبر کنیم. خوشبختانه این بار نباید مدت زیادی صبر کنیم چرا که شروع خوبی برای سال ۲۰۲۰ خواهد بود.

بسته الحاقی Re: Mind مدتی است که رونمایی شده و یک سری تریلرها نیز از متریال‌ها، محتویات و ویژگی‌های آن در اختیار مردم قرار داده شده. یک تریلر جدید هم ساعاتی پیش از این بازی و بسته الحاقی آن به انتشار رسید که تاریخ عرضه آن را اعلام می‌کرد اما ظاهرا زودتر از موعد پخش شده بود. این تریلر به سرعت توسط Square Enix حذف شد اما ردپای همه چیز دردنیای مجازی باقی خواهد ماند و همیشه افرادی هستند که آن را شکار کنند. در این تریلر تاریخ عرضه این بسته الحاقی برای کاربران PS4 ماه آینده اعلام شده بود اما کاربران Xbox One باید تا ماه فوریه برای آن صبر کنند.

Kingdom Hearts 3 در حال حاضر برای PS4, Xbox One و PC در دسترس قرار دارد و Re:Mind در تاریخ ۲۳ ژانویه برای PS4 و ۲۵ فوریه برای ایکس‌باکس وان به عرضه خواهد رسید. 

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.