نویسنده: عرفان رحیمی صادق دوشنبه، 18 آذر 1398
ساعت 11:00

Diablo 4 حالت‌های PvP جدید و جالبی خواهد داشت

0 از 5

شرکت Blizzard در عنوان پیش روی Diablo 4 در حال اعمال تغییرات جدید بسیاری در فرمول‌های همیشگی این سری است که شاید یکی از جالب‌ترین آن‌ها شیوه‌های اجرای MMO این بازی باشد که در دنیای جهان آزاد و آنلاین این بازی نهفته شده. Diablo 4 مثل یک انقلاب واقعی برای این سری به نظر می‌آید که اگر به خوبی ساخته و پرداخته شود، واقعا می‌تواند تجربه شگفت انگیزی از انجام دادن این بازی به وجود بیاورد و آن را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

یکی از چیزهایی که این بازی به خوبی با آن‌ها گره خورده است، حالت PvP است که همیشه بخشی جدایی ناپذیر از سری Diablo بوده است اما در نسخه پیش روی این سری می‌تواند تحولات شگفت انگیز زیادی داشته باشد. اکنون به نظر می‌رسد که Blizzard دقیقا در میانه‌ی پیدا کردن راه و روش‌های جالب و کاربردی برای محتویات بخش PvP این بازی است. Allen Adham، موسس شرکت Blizzard، در یک مصاحبه جدید با مجله Edge در شماره ژانویه ۲۰۲۰ آن‌ها گفت:

PvP یکی از چیزهایی است که ما در حال فکر کردن به آن هستیم و از همان اولین نسخه این سری روی آن کار می‌کنیم. این بخش چیزی است که برای مدتی طولانی در حال انجام شدن است. ما در حال پیدا کردن راه‌های بسیار جالبی در بخش PvP هستیم تا واقعا بازی‌بازان را به آن گرفتار کنیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.