نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 دی 1398
ساعت 09:00

اولین گروه از NPC ها به بازی Fallout 76 اضافه می‌شوند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در آپدیت بزرگ بعدی بازی فال‌اوت 76، موارد زیادی از جمله اولین گروه از NPC ها به دنیای این بازی اضافه می‌شوند.

از رمان انتشار Fallout 76 به عنوان یک تجربه کاملا آنلاین در سری فال‌اوت، نقدهای بسیار زیاد و بی‌سابقه‌ای به بازی وارد شد. با این همه، کمپانی Bethesda نیز همیشه تاکید داشته که کار روی بهبود بازی و شنیدن نظرات بازیکنان را متوقف نمی‌کند و به همین خاطر، تاکنون محتواها و بروزرسانی‌های مختلفی هم برای آن عرضه کرده است. در همین رابطه، آپدیت بزرگ بعدی که این بازی دریافت می‌کند Wastelanders نام خواهد داشت که می‌تواند بیش از ر زمان دیگر، طرفداران را امیدوار کند. در این آپدیت درکنار اضافه کردن اسلحه‌ها، دشمنان و لوکیشن‌های بیشتر، قرار است اولین گروه از NPC ها هم وارد دنیای بازی شوند. گفتنی است که این بازی بنا به دلایل داستانی و گیم‌پلی کلی آن که مبتنی بر حالت چندنفره آنلاین است، از همان ابتدا بدون هرگونه شخصیت NPC  منتشر شده بود.

نبودن NPC در این بازی، یکی از مشکلاتی است که همیشه مورد توجه طرفداران بوده و حالا بعد از آپدیت جدید، این دسته از شخصیت‌های غیر قابل کنترل در دنیای بازی قرار می‌گیرند. گفتنی است که این NPC ها مشخصات کاملی از جمله دیالوگ و امکان صحبت کردن با آن‌ها را هم دارند. در یکی از ماجراجویی‌ها که بعد از آپدیت بازی شکل می‌گیرد، بازیکن به دو NPC به نام‌های Duchess و Mort برخورد می‌کند که اولی صاحب یک بار و دومی هم یکی از مشتریان وفادار او است. این دو همچنین کاملا آمادگی دفاع از خود در برابر موجودات خارج را دارند.

گفتنی است که بتزدا این اشاره را هم کرده که این خط داستانی جدید، ظاهرا یکی از چندین مرحله داستانی است که بواسطه Wastelanders به بازی اضافه می‌شوند و به این ترتیب می‌توان امیدوار بود که بسیاری از طرفداران را خوشحال کند. بازی Fallout 76 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.