نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 07 دی 1398
ساعت 09:00

Steam فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های کامپیوتر سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ همزمان با نزدیک شدن سال ۲۰۱۹ به روزهای پایانی، ولو و استیم لیست پرفروش‌ترین عناوین سال ۲۰۱۹ را منتشر کردند.

حتی با وجود پیدا شدن رقبای قدرتمند و جدید، پلتفرم توزیع دیجیتال استیم هنوز هم یکی از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های بازی برای بازیکنان کامپیوتر است. با در نظر گرفتن اینکه به روزهای پایانی سال ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم، این فروشگاه به رسم هر سال اقدام به انتشار فهرستی شاخه‌بندی‌شده از بهترین عناوین موجود خودش کرده است. این شاخه‌بندی‌ها شامل بهترین بازی‌های جدید، پرفروش‌ترین عناوین VR، بهترین عناوین Early Access و بازی‌های با بیشترین ساعات تجربه می‌شوند.

همان‌طور که اشاره شد، استیم و ولو اقدام به انتشار فهرست‌های جداگانه در شاخه‌های مختلف کرده‌اند که می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید. در مهم‌ترین این فهرست‌ها، شما در ادامه لیست پرفروش‌ترین عناوین فروشگاه در طول سال ۲۰۱۹ را مشاهده می‌کنید:

  1. Total War: Three Kingdoms
  2. Destiny 2
  3. The Elder Scrolls Online
  4. Dota 2
  5. PlayerUnknown’s Battlegrounds
  6. Sekiro: Shadows Die Twice
  7. Monster Hunter World
  8. Grand Theft Auto 5
  9. Rainbow Six Siege
  10. Warframe
  11. Civilization 6
  12. Counter Strike: Global Offensive

در میان برترین‌های استیم در شاخه‌های دیگر، بازی‌هایی نظیر Devil May Cry 5 و Codevein در رتبه اولین بهترین عملکرد بازی‌های جدید (انتشار سال ۲۰۱۹) قرار دارند. نکته جالب در زمینه مقایسه این دو لیست این است که تعداد بازی‌های سال ۲۰۱۹ کمی در میان پرفروش‌ترین عناوین استیم در سال ۲۰۱۹ دیده می‌شوند؛ در واقع در فهرست پرفروش‌ترین‌های سال، فقط دو بازی Sekiro: Shadows Die Twice و Total War: Three Kingdoms در سال ۲۰۱۹ منتشر شده‌اند. همچنین حضور Grand Theft Auto 5 در این لیست، با وجود اینکه حدود ۶ سال از زمان عرضه بازی می‌گذرد نیز از نکات جالب فهرست امسال این فروشگاه است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.