نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 06 دی 1398
ساعت 20:00

معرفی آیتم‌های پاداش رایگان برای بازیکنان Overwatch

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بلیزارد به مناسبت عطیلات کریسمس، ۵ لوت‌باکس رایگان برای بازیکنان اورواچ درنظر گرفته است.

این روزها، رویداد Winter Wonderland همچنان در دنیای بازی Overwatch جریان دارد و با توجه به از راه رسیدن کریسمس، بلیزارد حالا به همه بازیکنانی که تا قبل از ۲ ژانویه (۱۲ دی) در این بازی لاگین کنند، ۵ آیتم لوت باکس زمستانی رایگان ارسال می‌کند. بازیکنان برای دریافت این لوت‌باکس‌ها تنها نیاز به لاگین در بازی تا قبل از تاریخ ذکر شده را دارند.

به طور کلی، رویداد Winter Wonderland امسال مادهای قابل بازی چندانی برای ارائه نداشت، اما تعدادی از آیتم‌های تزئینی نظیر Rat King Reaper، Rime Sigma و Jotunn Doomfist از این طریق وارد بازی شدند. اسپری‌های جدید، دیالوگ‌های تازه و اموتی‌های جدیدی هم بواسطه این رویداد برای کسب شدن در بازی قرار گرفتند.

پیرامون این بازی، اخیرا نیز جف کاپلان در یک لایواستریم جدید، گپ دوستانه‌ای با طرفداران داشت و درباره موارد مختلفی صحبت کرد. یکی از مهم‌ترین اشاره‌های او درباره Junker Queen یا فرمانروای Junkertown بود که بنا به این اشاره، می‌تواند یکی از دو نوع هیرو Tank یا Damage باشد. با در نظر گرفتن اینکه سازندگان بازی بعدی سری یعنی Overwatch 2 را هم در دست توسعه دارند، این اشاره کاپلان با بازخوردهای زیادی هم مواجه شد.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ویندوز و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.