نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 دی 1398
ساعت 09:00

توییت پلی‌استیشن برزیل عرضه Overwatch 2 را در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بنا به پست تازه حساب رسمی پلی‌استیشن برزیل، بازی Overwatch 2 قرار است در سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

بلیزارد اولین بار در جریان رویداد بلیزکان ۲۰۱۹، رسما از بازی Overwatch 2 رونمایی کرد. در آن زمان، جف کاپلان کارگردان نسخه اول و دوم این سری گفته بود که حتی او نیز نمی‌تواند درباره تاریخ عرضه دقیق بازی نظری بدهد. درحالی که این موضوع تاکنون به صورت رسمی فاش نشده، اخیرا حساب رسمی پلی‌استیشن برزیل در توییتر اشاره کرده که این بازی، درواقع در ادامه همین سال میلادی عرضه می‌شود. این توبیت شامل ویدیویی از مصاحبه اخیر با بلیزارد درباره نسخه دوم بازی اورواچ بود، اما در متن توییت گفته شد که بازی قرار است در ادامه سال ۲۰۲۰ منتشر شود. گفتنی است که این توییت حالا حذف شده است.

با وجود حذف شدن پست مربوطه از حساب پلی‌استیشن برزیل، طرفداران در Reddit اقدام به ثبت تصویر از آن کرده و پیرامون آن به بحث پرداخته‌اند. در هر صورت با توجه به اینکه مصاحبه مذکور هنوز در وبلاگ پلی‌استیشن برزیل وجود دارد، این احتمال نیز هست که اشاره عرضه در سال ۲۰۲۰ صرفا یک اشتباه از سمت حساب رسمی پلی‌استیشن برزیل در توییتر باشد. در این زمینه اما یک نظریه محبوب‌تر در این بحث‌ها هم وجود دارد که طرفداران معتقدند این تاریخ به احتمال زیاد درست است. لازم به ذکر است که کاپلان، قبلا گفته بود که در جریان رویداد BlizzCon 2020 از بازی اورواچ 2 بیشتر خواهیم شنید که مطرح شدن این اظهارنظر، باعث شده تا برخی تاریخ عرضه ۲۰۲۰ در توییت حذف شده پلی‌استیشن را درست بدانند. به هر ترتیب باید منتظر ماند و دید که بلیزارد درنهایت چه تاریخ عرضه رسمی را برای این بازی موردانتظار معرفی می‌کند.

بازی Overwatch 2 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، کامپیوتر و نینتندو سوییچ در دست ساخت قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.