نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 17 بهمن 1398
ساعت 20:00

راد فرگوسن استودیو The Coalition را به مقصد بلیزارد ترک می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ راد فرگوسن رئیس استودیو The Coalition، از ماه آینده میلادی برای هدایت فرنچایز Diablo به بلیزارد می‌رود.

راد فرگوسن (Rod Fergusson) یکی از بازی‌سازان قدیمی صنعت گیم است که بیش از هر چیز به خاطر کار روی سری بازی‌های Gears of War شناخته می‌شود. او درواقع روی همه نسخه‌های این مجموعه کار کرده و در حال حاضر نیز به عنوان مدیر تیم The Coalition، وظیفه هدایت این سری را برعهده دارد. با توجه به پست‌های توییتری اخیر فرگوسن، به نظر می‌رسد که او به زودی مسیر جدیدی را برای ادامه فعالیت خود در این صنعت دنبال خواهد کرد. شما در ادامه این پست‌ها را مطالعه می‌کنید:

من بیش از ۱۵ سال پیش بود که کار روی Gears of War را شروع کردم و از آن زمان تا به حال، این یک کار لذت‌بخش در زندگی من بوده است. با این حال، دیگر وقت آن رسیده که ماجراجویی تازه‌ای را شروع کنم. من سری Gears را به تیم فوق‌العاده The Coalition خواهم سپرد و مشتاق این هستم تا همه بازی Gears Tactics را در ۲۸ آوریل تجربه کنند.

از ابتدای ماه مارس، من به کمپانی بلیزارد ملحق خواهم شد تا وظیفه هدایت فرنچایز Diablo را به عهده بگیرم. از آنجایی که من واقعا خانواده Gears، طرفداران آن و همه همکارانم در کوالیشن و مایکروسافت را دوست دارم، این جدایی برای من تلخ و شیرین است. ممنون از شما. این واقعا برای من یک افتخار و موقعیت بزرگ بود که با همه شما همکاری داشته باشم.

فرگوسن در دوره‌های مختلف توسعه سری گیرز در اپیک گیمز، و بعدا خرید امتیاز تجاری مجموعه توسط مایکروسافت و ادامه تولید در Black Tusk Studios - که بعدا به The Coalition تغییر نام داد - از اصلی‌ترین مشارکت‌کنندگان در توسعه Gears of War بوده است و باید دید که عدم حضور او در ساخت بازی‌های بعدی، می‌تواند تاثیر منفی داشته باشد یا خیر. او در هر صورت در ادامه کار به سری Diablo می‌پیوندد و با توجه به پست نظارت و هدایت تیم Diablo در بلیزارد، قطعا باید منتظر تغییر و تحولاتی قابل لمس در این سری باشیم.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.