نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 18 بهمن 1398
ساعت 09:00

Rainbow Six Siege حالا بیش از 55 میلیون بازیکن دارد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ آمارهای جدید نشان می‌دهد که تعداد بازیکنان بازی Rainbow Six Siege همچنان رو به افزایش است.

یوبی‌سافت اخیرا اعلام کرده که موفقیت بازی شوتر اول شخص و تاکتیکی Rainbow Six Siege در زمینه جذب بازیکنان جدید همچنان ادامه دارد. به این ترتیب و براساس گزارش تازه، این بازی حالا بیش از ۵۵ میلیون بازیکن ثبت‌نام کرده دارد. آمارهای جدید که براساس گزارش مالی تازه یوبی‌سافت برای سه ماهه سوم سال مالی جاری منتشر شده، نشان می‌دهد که این بازی در بخش‌های مختلف نظیر فروش بسته‌های الحاقی، سیزن پس، حق اشتراک‌ها، آیتم‌های دیجیتالی، تبلیغات و درآمدها از هر بازیکن برای هر ساعت با رشد مواجه بوده است. لازم به ذکر است که بازی Rainbow Six Siege گرچه در سال ۲۰۱۵ عرضه شد و نقدهای متوسطی هم در زمان عرضه دریافت کرد، یوبی‌سافت اما به پشتیبانی از آن ادامه داد و حالا بازی را در شرایطی کاملا قابل‌قبول قرار داده است.

Rainbow Six Siege در آمارهای قبلی در سپتامبر ۲۰۱۹، حدود ۵۰ میلیون بازیکن داشت و به این ترتیب این بازی در طول سه ماه، موفق به جذب ۵ میلیون بازیکن جدید نیز شده است. گفتنی است که این بازی، از نظر محتوا و تجربه کاربری بازی کاملا متفاوتی نسبت به نسخه اولیه و در زمان عرضه است و یوبی‌سافت در طول این ۵ سال، محتواهای گسترده‌ای را برای آن منتشر کرده است. با در نظر گرفتن اینکه Rainbow Six Siege از یک جامعه طرفداران پر شور برخوردار بوده و لیگ eSport اختصاصی خودش را هم دارد، به نظر نمی‌رسد که این آمارهای افزایش محبوبیت بازی به این زودی‌ها کاهش نشان دهد. در این رابطه، Wei Yu کارگردان لیگ eSport بازی قبلا گفته بود که آن‌ها یک برنامه حداقل ده ساله برای Rainbow Six Siege دارند و می‌خواهند تا ۱۰۰ اپراتور به بازی بیاورند.

Tom Clancy's  Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.