نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 18 دی 1398
ساعت 16:00

بازی‌های جدید سرویس Xbox Game Pass در ژانویه ۲۰۲۰ مشخص شدند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام مایکروسافت، سه بازی جدید دیگر نیز به GTA V به عنوان عناوین تازه سرویس گیم پس در ژانویه ۲۰۲۰ اضافه شدند.

بازی‌های Tekken 7، Frostpunk و Sword Art Online: Fatal Bullet به Grand Theft Auto V به عنوان عناوین جدید سروس گیم پس در ژانویه ۲۰۲۰ اضافه شدند. با در نظر گرفتن این اطلاعیه، مشترکین سرویس حالا می‌توانند منتظر اضافه شدن چهار بازی جدید و با کیفیت دیگر به کتابخانه عناوین سرویس باشند. در این زمینه، بازی GTA V که طبق اعلام قبلی هم‌اکنون نیز در سرویس وجود دارد. دو بازی دیگر یعنی Frostpunk: Console Edition و Sword Art Online: Fatal قرار است از روز ۹ ژانویه (۱۹ دی) به این مجموعه بزرگ اضافه شوند. بازی فایتینگ Tekken 7 محصول باندای نامکو نیز قرار است از روز ۱۶ ژانویه (۲۶ دی) اضافه شود. لازم به ذکر است که غیر از این موارد، چند بازی دیگر یعنی Lego City Undercover و Just Cause 3 نیز قرار است در انتهای ماه از این سرویس حذف شوند.

با توجه به این گزارش، عناوین اشاره شده فعلا تنها برای کاربران ایکس‌باکس وان تایید شده و مشترکین کامپیوتر این عناوین را دریافت نمی‌کنند. پیرامون لیست جدید، گرچه GTA V و Tekken 7 دو عنوان اصلی برجسته ماه هستند، ولی این عناوین نسبت به Frostpunk و Sword Art Online: Fatal قدیمی‌تر محسوب می‌شوند؛ لازم به ذکر است که هر این دو بازی‌ها در سال ۲۰۱۹ عرضه شده بودند.

Xbox Game Pass یکی از سرویس‌های اشتراکی محبوب پلتفرم ایکس‌باکس است که به بازیکنان در ازای حق اشتراک ماهانه ۱۰ دلار اجازه دسترسی به صدها بازی مختلف را می‌دهد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.