نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 05 دی 1398
ساعت 14:00

اشاره کارگردان بازی Overwatch به Junker Queen

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ جف کاپلان در جریان یک برنامه استریمی صحبت‌های تازه‌ای را برای طرفداران بازی اورواچ مطرح کرده است.

Jeff Kaplan کارگردان بازی Overwatch، امسال هم مثل کریسمس سال گذشته برنامه استریمی Yule Log را اجرا کرد تا با طرفداران این عنوان گپ بزند. او گرچه صحبت‌های زیادی را با طرفداران انجام داد، ولی در مجموع مورد چندان بزرگی هم در این صحبت‌ها دیده نشد. به هر ترتیب، اما یکی از قسمت‌های جالب صحبت‌ها، اشاره او به Junker Queen بود که می‌توانید این لحظه را از این لینک مشاهده کنید.

گفتنی است که Junker Queen فرمانروای Junker Town در بازی اورواچ است؛ محلی که ریشه شخصیت‌های Roadhog و Junkrat هم محسوب می‌شود. گرچه تا قبل از این به ماهیت بی‌رحم و البته اشارات جسته و گریخته دیگری هم از این شخصیت اشاره شده بود، ولی Junker Queen تاکنون به صورت رسمی معرفی نشده است. اشاره کاپلان به این شخصیت نیز در یک سوال طرفداری دیگر صورت گرفت که از او، صرفا پرسیده شد که Junker Queen از نوع Tank هست و یا Damage hero.

با توجه به این موضوع که درحال حاضر بازی Overwatch 2 در دست توسعه قرار دارد، هنوز مشخص نیست که آیا این کاراکتر راه خود را به همین بازی فعلی پیدا می‌کند یا خیر. به این ترتیب گرچه برای مطلع شدن از این موضوع صرفا باید بیشتر صبر کرد، ولی این اشاره تا آن زمان می‌تواند بحث‌های طرفداران درباره این ملکه را گرم‌تر کند. شما می‌توانید کل برنامه استریمی را نیز از طریق این لینک مشاهده کنید.

بازی Overwatch هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ویندوز و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.