نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 04 دی 1398
ساعت 20:00

بازیکنان با ورود به Rainbow Six Siege یک اپراتور رایگان می‌گیرند

بازیکنان درصورت لاگین در بازی تا قبل از ۱۵ دی یک پاداش ویژه دریافت می‌کنند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت به مناسبت کریسمس، پاداش ویژه ولی با محدودیت زمانی را برای بازیکنان Rainbow Six Siege در نظر گرفته است.

شرکت یوبی‌سافت به مناسبت تعطیلات سال نو میلادی، تصمیم گرفته تا به همه بازیکنان Rainbow Six Siege که تا روز ۵ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۵ دی) اقدام به لاگین در این بازی کنند، یک اپراتور رایگان را به عنوان پاداش اختصاص دهد. گفتنی است که این اپراتور به شکل تصادفی خواهد بود و به صورت کاملا رایگان دراختیار این دسته از بازیکنان قرار می‌گیرد. نکته دیگر این است که این اپراتور تصادفی، از میان اپراتورهای پایه‌ای و اصلی بازی نیست و قرار است از انواع معرفی شده در جریان expansion های عرضه شده سال‌های اول تا چهارم باشد.

سوال اصلی برای علاقمندان شاید این باشد که پاداش آن دسته از بازیکنان، که همین حالا هم همه اپراتورهای بازی را در اختیار دارند چیست؟ به گفته یوبی‌سافت این بازیکنان نیز به عنوان پاداش یک درخت کریسمس و لباس مناسبتی candy cane red Montagne را دریافت می‌کنند. گفتنی است که این آیتم‌ها کاملا اختصاصی و به صورت «پاداش ویژه»، برای بازیکنانی درنظر گرفته شده که همه اپراتورهای بازی را آزاد کرده باشند.

نکته دیگر درباره دریافت این پاداش‌هاست که بازیکنان باید تا قبل از روز ۱۵ دی در بازی لاگین کنند تا این پاداش در حساب آن‌ها اضافه شود. درصورتی که این کار را انجام داده ولی پاداش خود را مشاهده نمی‌کنید، باید یک بار از بازی خارج و مجددا وارد شوید تا این آیتم‌ها دیده شوند. بازی Rainbow Six Siege هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.