نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 24 دی 1398
ساعت 14:00

سونی رویدادی با نام Experience PlayStation برگزار می‌کند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی به تازگی رویدادی جدید با نام Experience PlayStation معرفی کرده که قرار است برای حدود یک ماه دنبال شود.

پس از تایید رسمی عدم حضور سونی در E3 2020 این شرکت اخیرا مشخص کرده که به پاس ۲۵ سال حضور در صنعت بازی، قصد دارد تا از فردا یک رویداد تقریبا یک ماهه را تحت عنوان Experience PlayStation در نمایشگاه اختصاصی Sony Square در نیویورک برگزار کند. این رویداد که از فردا شروع می‌شود، هر روز و از ساعات ۱۲ ظهر تا ۷ شب برای دسترسی علاقمندان در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و طرفداران می‌توانند «۲۵ سال بازی کردن همراه با پلی‌استیشن را از طریق تجربه مجموعه‌ای از عناوین PS4 و PSVR جشن بگیرند».

برگزاری رویداد جدید که قرار است تا روز ۱۶ فوریه (۲۷ بهمن) دنبال شود، بیش از هر چیز زمزمه‌ها از برنامه احتمالی و نزدیک سونی برای رونمایی رسمی از کنسول جدید پلی‌استیشن 5 را زنده می‌کند. پیش از این برخی تحلیلگران با یادآوری الگوی تجاری سونی برای رونمایی از PS4 در سال ۲۰۱۳ (که در یک رویداد اختصاصی PlayStation Meeting در فوریه آن سال) رونمایی شد، مشابه همان استراتژی را برای رونمایی از PS5 در نظر گرفتند. به این ترتیب است که بسیاری معتقدند سونی در فوریه ۲۰۲۰ یک رویداد اختصاصی برای این کار تدارک خواهد دید. در این زمینه، البته شایعات دیگری نیز وجود دارد که به معرفی بازی احتمالی Assassin's Creed Ragnarok در روز رونمایی پلی‌استیشن 5 در «۱۲ فوریه» اشاره می‌کند.

لازم به ذکر است که سونی به شکل متناوب از نمایشگاه نیویورک خود برای برگزاری رویدادهای مختلف گیمینگ، نمایش دموها، رویدادهای مربوط فیلم و سینما و ... استفاده می‌کند. برای مثال در سپتامبر ۲۰۱۹، نمایشگاه Sony Square برای یک آخر هفته میزبان طرفداران برای تجربه دموهای NHL 20 بود. در هر صورت باید توجه داشت که سونی برای سال ۲۰۲۰ برنامه‌های ویژه‌ای دارد و این رویداد، احتمالا آخرین رویداد اختصاصی از این دست در ادامه ۲۰۲۰ نخواهد بود. در صورتی که شایعات رونمایی PS5 در فوریه صحت داشته باشد، Experience PlayStation و خصوصا هفته آخر آن می‌تواند به محلی برای این کار تبدیل شود. در غیر این صورت باید منتظر اطلاعیه‌های بعدی و رسمی‌تر سونی بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.