نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 28 دی 1398
ساعت 14:00

انتشار بازی واقعیت‌مجازی Marvel’s Iron Man سه ماه عقب افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو سازنده بازی Marvel’s Iron Man VR اخیرا گفته که این بازی با حدود سه ماه تاخیر نسبت به موعد انتشار قبلی عرضه می‌شود.

در هفته‌ای که چندین پروژه موردانتظار از جمله Final Fantasy 7 Remake، Marvel's Avengers و Cyberpunk 2077 با اعلام تاخیر در عرضه نسبت به موعدهای انتشار اعلام شده را گذراند، حالا استودیو Camouflaj نیز اعلام کرده که بازی Marvel’s Iron Man VR که پیش از این قرار بود به شکل انحصاری PlayStation VR در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) عرضه شود، با تاخیری حدود سه ماهه و حالا در ۱۵ می (۲۶ اردیبهشت ۹۹) منتشر خواهد شد. به گفته استودیو Camouflaj، این تصمیم به دلیل رساندن سطح بازی به استانداردهای سازندگان و همچنین برآورده کردن انتظارات بالای طرفداران بازی بوده است. شما در ادامه این پیام که از طریق حساب رسمی توییتری استودیو منتشر شده را مطالعه می‌کنید.

به جهت اینکه بازی را تحویل دهیم که از سطح استانداردهای ما پیروی کند و همچنین مورد اقبال طرفدارانمان که انتظارات بالایی هم دارند باشد، ما تصمیم سختی گرفتیم و تاریخ عرضه بازی Marvel’s Iron Man VR را به ۱۵ می ۲۰۲۰ عقب انداختیم. ما صمیمانه از شما به خاطر درک و بردباری‌تان ممنون هستیم. شما به زودی چیزهای بیشتری نیز از ما خواهید شنید.

Marvel’s Iron Man یک بازی واقعیت مجازی و انحصاری PS VR است که در آن بازیکن، در نقش ابرقهرمان محبوب دنیای مارول یعنی تونی استارک/آیرون من قرار می‌گیرد و باید با یک هکر مرموز به نام Ghost مقابله کند. Ghost با هدف از بین بردن دفاتر استارک در سرتاسر جهان، از تکنولوژی‌های قدیمی‌تر شرکت استارک بهره می‌گیرد. از مهم‌ترین ویژگی گیم‌پلی این بازی، بازسازی سیستم رابط کاربری لباس آیرون من است که از طریق هدست‌ها در برابر بازیکن قرار می‌گیرد و مشابه نسخه‌های سینمایی، بازیکن امکان شلیک کردن انرژی‌های انفجاری معروف استارک از دست‌هایش را هم دارد؛ موردی که البته با کنترلرهای PlayStation Move انجام می‌شود. با توجه به همه این موارد، Marvel’s Iron Man یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ هم به شمار می‌رود.

این بازی همان‌طور که اشاره شد، حالا قرار است در اواخر بهار و در ۲۶ اردیبهشت ۹۹ منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.