نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 27 دی 1398
ساعت 09:00

انتشار Cyberpunk 2077 تا اواخر تابستان عقب افتاد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به اطلاعیه CD Projekt Red طرفداران Cyberpunk 2077 حالا باید چند ماه بیشتر برای عرضه بازی صبر کنند.

پس از اعلام تاخیر در عرضه بازی‌های Final Fantasy 7 Remake و Marvel's Avengers که از عناوین شدیدا موردانتظار سال ۲۰۲۰ بودند، استودیو لهستانی و محبوب سی‌دی پراجکت رد نیز اعلام کرده که بازی Cyberpunk 2077 هم قرار است با تاخیر منتشر شود. لازم به ذکر است که CD Projekt به عنوان سازنده عناوین سری The witcher، یکی از برترین تیم‌های بازی‌سازی ژانر نقش‌آفرینی است و عده زیادی از طرفداران این ژانر شدیدا منتظر انتشار و تجربه Cyberpunk 2077 هستند. با در نظر گرفتن پست توییتری این استودیو، حالا تاریخ عرضه بازی به ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۹۹) موکول می‌شود. این استودیو در یک اطلاعیه جداگانه، به این هم اشاره کرده که حالت چندنفره این بازی نیز پس از سال ۲۰۲۱ عرضه می‌شود.

در متن اطلاعیه CD Projekt Red درباره تاخیر در عرضه بازی اصلی، اشاره شده که از جمله دلایل گرفته شدن این تصمیم این بوده که سازندگان بیش از پیش بازی را تست و آن را بهبود ببخشند. به گفته سازندگان، بازی در همین مقطع فعلی به شکل کامل قابل تجربه است، اما برای رسیدن به استانداردهای مد نظر CD Projekt، نیاز به کار بیشتری روی آن هست. این شرکت همچنین گفته که Cyberpunk 2077 قرار است مهم‌ترین و ارزشمندترین دستاورد تاریخ آن‌ها برای این نسل باشد و این زمان اضافه، چند ماه بسیار باارزش را برای هرچه عالی‌تر کردن تجربه بازی در اختیار سازندگان می‌گذارد. درنهایت، سی‌دی پراجکت گفته که طرفداران با هرچه نزدیک‌تر شدن به موعد عرضه جدید منتظر خبرهای بیشتر هم باشند.

با در نظر گرفتن این اطلاعیه، حالا سه ماهه اول صنعت گیم در سال ۲۰۲۰ که ابتدا شلوغ به نظر می‌رسد کمی خلوت‌تر می‌شود. همان‌طور که اشاره شد خبر دیگر پیرامون این بازی، این است که سازندگان انتظار دارند که حالت چندنفره بازی در سال ۲۰۲۲ عرضه شود. Michal Nowakowski در این زمینه اشاره کرده که با توجه به موعد عرضه خود بازی در سپتامبر و با توجه به اینکه سلسله رویدادهایی پس از آن به وقوع خواهد پیوست، آن‌ها بعید می‌دانند که ماد چندنفره بازی Cyberpunk 2077 در سال ۲۰۲۱ آماده شود. لازم به ذکر است که سی‌دی پراجکت قبلا هم ماد چندنفره برای بازی را تایید و گفته بود که این حالت قرار است پس از عرضه بازی اصلی منتشر شود.

با در نظر گرفتن عرضه کنسول‌های نسل بعدی سونی و مایکروسافت در اواخر سال ۲۰۲۰، عرضه سایبرپانک 2077 حالا بیش از پیش به از ره رسیدن آن کنسول‌ها نزدیک شده است. درحالی که سازندگان امکان عرضه نسخه مخصوص بازی برای PS5 و Xbox Series X را رد نکرده‌اند، ولی فعلا این بازی برای عرضه در ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰ (۲۷ شهریور ۹۹) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی تایید شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.