نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 08 بهمن 1398
ساعت 16:00

The Last of Us 2 و Cyberpunk 2077 در Taipei Game Show حضور دارند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به فهرست عناوین تایید شده Taipei Game Show، طرفداران باید منتظر یک رویداد بسیار بزرگ با حضور بازی‌های موردانتظار باشند.

رویداد گیمینگی Taipei Game Show که قرار است حدود یک هفته دیگر شروع شود، میزبان فهرست بلندبالایی از عناوین شدیدا موردانتظار سال ۲۰۲۰ است. این رویداد که قرار است در چهار روز برگزار شود، در تقویم بازی‌های ویدیویی نیز نسبتا باسابقه است و از سال ۲۰۰۳ تاکنون، هرساله در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

در فهرست عناوین حاضر امسال در Taipei Game Show، اسامی بزرگی از جمله انحصاری‌های پیش روی سونی مانند The Last of Us Part 2، Final Fantasy 7 Remake و Nioh 2 به چشم می‌خورند. بازی شدیدا موردانتظار سی‌دی پراجکت یعنی Cyberpunk 2077 نیز در رویداد جاری برنامه خواهد داشت. کمپانی سگا ظاهرا قرار است برای ۱۰ بازی جدید از جمله Yakuza 7 نمایش داشته باشد. به علاوه این رویداد میزبان نمایش‌هایی از ۲۳۳ تیم بازی‌سازی مستقل و ایندی از حداقل ۲۱ کشور جهان نیز هست. این رویداد هرساله غیر از عناوین تایید شده، شاهد سورپرایزهای جذابی نیز بوده که انتظار می‌رود این رویه - خصوصا با توجه به اینکه در اواخر سال شاهد عرضه کنسول‌های نسل نهمی هستیم - امسال هم تکرار شود.

با توجه به تایید حضور تعدادی از بازی‌های شدیدا موردانتظار از جمله The Last of Us Part 2 و Cyberpunk 2077، انتظار می‌رود که شاهد نمایش‌های کاملا جدیدی هم از آن‌ها باشیم. خصوصا پیرامون Final Fantasy 7 Remake و همچنین «لست آو آس 2» که تاریخ عرضه‌های بسیار نزدیکی دارند. The Last of Us 2 علیرغم چند ماه تاخیر در عرضه اعلام شده قبلی، تقریبا ۴ ماه با عرضه فاصله دارد و انتظار می‌رود که با نزدیک‌تر شدن به ۲۹ می (۹ خرداد) تریلرهای بیشتری توسط ناتی داگ و سونی هم منتشر شود.

پیرامون Taipei Game Show، این رویداد قرار است از روز ۶ فوریه تا ۹ فوریه (۱۷ تا ۲۰ بهمن) برگزار شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.