نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع یکشنبه، 13 بهمن 1398
ساعت 09:00

Luigi’s Mansion 3 از نظر فروش عملکرد عالی داشته است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ نینتندو اخیرا اعلام کرده که بازی Luigi’s Mansion 3 عملکرد فروش بسیار بهتری نسبت به Luigi’s Mansion: Dark Moon داشته است.

در گزارش مالی اخیر نینتندو، گرچه فاش شده که Pokemon Sword and Shield از حیث آمار فروش بازی در نینتندو سوییچ بی رقیب و کاملا مسلط بر بازار بوده‌اند، با این حال در همین گزارش به عملکرد بازی Luigi’s Mansion 3 نیز اشاره شده است. لازم به ذکر است که این بازی ژانر وحشت پلتفرم نینتندو سوییچ، موفق شده تا در طول تقریبا دو ماه فروشی بالغ بر ۵٫۳۷ میلیون نسخه داشته باشد که همین موضوع، بازی را در رتبه اول پرفروش‌ترین عناوین فرست پارتی و داخلی نینتندو در این بازه زمانی قرار می‌دهد. این آمار فروش حتی رکورد فروش بازی‌های بسیار محبوب نینتندو نظیر Super Mario Maker 2 و Legend of Zelda: Link’s Awakening را نیز می‌شکند؛ عناوینی که بسیار بیشتر از Luigi’s Mansion 3 نیز در بازار بوده‌اند.

گزارش مالی سه ماهه نینتندو، به ذکر جزئیات و مقایسه برای شرح عملکرد فروش این بازی نیز پرداخته که بر این اساس، Luigi’s Mansion 3 موفق شده تا تنها در طول ۹ هفته اول فروش، میزان فروش کلی بازی قبلی سری یعنی Luigi’s Mansion: Dark Moon که در سال ۲۰۱۳ برای 3DS عرضه شده بود را پشت سر بگذارد. با در نظر گرفتن چنین عملکرد عالی، نینتندو گفته که فروش بازی Luigi’s Mansion 3 کمی بیش از دو برابر سریع‌تر از عنوان قبلی در همین بازه زمانی بوده است.

بازی Luigi’s Mansion 3 غیر از موفقیت در بازار و میان طرفداران، از نظر فنی نیز با استقبال گسترده منتقدین مواجه بود و آن‌ها عمدتا دید مثبتی به بازی داشتند. پیرامون آینده این بازی، نینتندو قصد دارد تا چند ماه دیگر بسته‌های الحاقی نیز برای بازی عرضه کند که شامل اضافه شدن طبقات جدید، مینی‌گیم‌های تازه، اشباح جدید و ... می‌شوند. این بازی هم‌اکنون به شکل انحصاری برای پلتفرم نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.