نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 14 بهمن 1398
ساعت 09:00

Mike Laidlaw از یوبی‌سافت جدا شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ مایک لیدلا، خالق سری بازی‌های Dragon Age پس از ۱۳ ماه حضور در یوبی‌سافت، از این شرکت خارج می‌شود.

مایک لیدلا (Mike Laidlaw) خالق سری و طراح ارشد سه‌گانه Dragon Age که در سال ۲۰۱۷ از بایوور جدا و حدود یک سال پیش به شرکت یوبی‌سافت پیوسته بود، اخیرا گفته که از این استودیو نیز خارج شده است. با توجه به این اعلام استعفا، لیدلا حالا پس از ۱۳ ماه از یوبی‌سافت جدا شده و ظاهرا قرار است برای مدتی به عنوان مشاور کار خود را دنبال کند. او در رابطه با جدایی از یوبی‌سافت در لینکداین گفت:

می‌خواهم از تیم خوش‌برخورد و بااستعداد یوبی‌سافت شهر کبک، برای مدت زمانی که در کنارشان بودم تشکر کنم، و برای همه آن‌ها آرزوی بهترین‌ها را در کارهای بعدی‌شان از جمله بازی Gods and Monsters داشته باشم. من به شکل ۱۰۰ درصد مطمئن نیستم که قدم بعدی‌ام چیست، ولی درحال حاضر بازگشت به کار مشاوره بیش از هر چیز دیگر محتمل است. در این بین من این فرصت را هم پیدا می‌کنم که کمی استراحت کنم و زمان بیشتری را در این شهر زیبا بگذرانم و البته زبان فرانسه خودم را هم تقویت کنم.

با توجه به جزئیات صفحه لینکداین این بازیساز مشهور، او در دسامبر ۲۰۱۸ به عنوان «کارگردان خلاق» به Ubisoft Quebec ملحق شد، استودیویی که در E3 2019 بازی Gods & Monsters را معرفی کرد. البته ذکر این نکته نیز ضروری است که لیدلا در گذشته و از طریق یک پست توییتر، گفته بود که در آن پروژه مشارکتی ندارد. باید دید که این کارگردان شناخته‌شده صنعت بازی درنهایت کدام مقصد را برای کار بعدی خود انتخاب می‌کند.

پیرامون یوبی‌سافت، این شرکت مدتی پیش خبر از تغییر و تحولات بنیادینی را در سازوکار ساخت بازی‌های خودش داد تا درنهایت مشابهت کم‌تری میان عناوین و فرنچایزهای مختلف شرکت بوجود بیاید. بازی Gods & Monsters نیز که ابتدا قرار بود در فوریه ۲۰۲۰ منتشر شود، با یک اعلام تاخیر برای عرضه در اکتبر ۲۰۲۰ معرفی شد و حالا نیز به گفته یوبی‌سافت، این بازی قرار است تا قبل از آوریل ۲۰۲۱ منتشر شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.