نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 22 بهمن 1398
ساعت 15:00

جزئیات فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare مشخص شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ استودیو Infinity Ward نقشه راه و جزئیات محتواهای بعدی در فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare را منتشر کرده است.

فصل دوم Call of Duty: Modern Warfare قرار است تا ساعاتی دیگر شروع شود و استودیو سازنده این بازی یعنی اینفینیتی وارد، همه محتواهای جدیدی که در طول فصل به بازی اضافه خواهند شد را به اشتراک گذاشته است. با در نظر گرفتن این موارد، Infinity Ward ظاهرا این بار تمام تمرکز خود را روی اضافه کردن محتواهایی قرار داده که در میان طرفداران محبوب و مورددرخواست بوده‌اند. گفتنی است که برنامه عرضه این محتواها، پیش از رونمایی رسمی هم از طریق ایکس‌باکس وان لیک شده بود و برای مثال از قبل هم مشخص شده بود که نقشه Rust و همچنین اپراتور Ghost قرار است در بین محتواهای فصل دوم باشند.

با توجه به برنامه منتشر شده، نقشه راه عرضه محتواهای فصل دوم بازی در دو دسته قرار می‌گیرند که در تصویر زیر نیز مشخص است. دسته اول، محتواهایی هستند که در همان روز عرضه و تا ساعات آینده قابل دریافت هستند. دو نقشه جدید Rust و Atlas Superstore، یک نقشه جدید ماد Ground War، نقشه جدید حالت Gunfight با نام بازار، در کنار دو ماد جدید Gunfight Tournament از نوع دو در برابر دو و همچنین CDL Playlist که همه تنظیمات و سلاح‌ها به شکلی تغییر کردند تا گیم‌پلی مبتنی بر قواعد «لیگ حرفه‌ای‌های کال آو دیوتی» دنبال شود. اضافه شدن اپراتور Simon "Ghost" Riley و همچنین سلاح‌های Grau 5.56 و Striker 45 هم در روز اول در دسترس قرار می‌گیرند.

COD roadmap

در دسته دوم، مجموعه محتواهایی قرار است به تدریج و در جریان برگزاری کل فصل دوم در دسترس قرار بگیرند. نقشه جدید ماد چندنفره با عنوان Khandor Hideout، مادهای کاملا جدید چندنفره به اسامی Infected Ground War، NVG Reinforce و Gunfight Variants از آن جمله هستند و وعده اضافه شدن مادهای بیشتر مالتی‌پلیر هم داده شده است. Talon و Mace به عنوان دو اپراتور دیگر هم قرار است در طول فصل دوم به بازی اضافه شوند. اینفینیتی وارد همچنین وعده اضافه شدن یک اسلحه rifle با طبقه‌بندی «محرمانه» را هم داده است.

فصل دوم این بازی تا ساعاتی دیگر و در ۱۱ فوریه شروع می‌شود. Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.