نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 23 بهمن 1398
ساعت 09:00

بسته Warlords of New York برای The Division 2 معرفی شد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت بسته الحاقی Warlords of New York برای The Division 2 را معرفی و زمان عرضه محتواهای اپیزود ۳ بازی را فاش کرده است.

استودیو Massive و یوبی‌سافت، حدود یک سال پیش رسما بازی The Division 2 را عرضه کردند که به دلایل مختلف، با استقبال گسترده طرفداران و منتقدین نیز مواجه بود. این بازی به عنوان یک تجربه کاملا آنلاین و مبتنی بر دریافت محتواهای پس از عرضه منظم، تاکنون در چند مقطع شاهد اضافه شدن مراحل، فعالیت‌ها و آیتم‌های کاملا جدید بوده و با توجه به اعلام اخیر یوبی‌سافت، به زودی بسته گسترش‌دهنده جدیدی به نام Warlords of New York هم برای آن منتشر می‌شود. گفتنی است که این یک بسته بسیار جاه‌طلبانه است که در آن، نقشه و دنیای بازی اول یعنی جنوب‌شهر نیویورک بازسازی و در The Division 2 در دسترس قرار می‌گیرد. جدای از این، دارندگان Year One Pass بازی نیز از فردا، اپیزود سوم بازی را دریافت خواهند کرد.

Warlords of New York یک بسته الحاقی از نوع expansion است که همراه با خود یک نقشه کامل مقیاس ۱:۱ از جنوب‌شهر نیویورک (نقشه بازی اول The Division) را به The Division 2 اضافه می‌کند و بازیکنان در نقش ماموران گروه دیویژن، در بازگشت به نیویورک باید یکی از اصلی‌ترین ضدقهرمانان بازی اول یعنی Aaron Keener را پیدا کنند. بازگشت به نیویورک البته تنها برای از بین بردن Keener نیست و در این شهر حالا چندین جنگ‌طلب و گروه‌های آن‌ها نیز برای ردیابی و نابود کردن وجود دارند. گفتنی است که هر جنگ طلب کنترل منطقه مشخصی از جنوب نیویورک را دراختیار دارد و نقشه نیویورک و محیط بازی نیز تفاوت‌های زیادی با نقشه بازی اول خواهد داشت. درواقع نه تنها گذشت ۸ ماه از بازی اول، بلکه وقوع یک طوفان شدید ساحلی نیز چهره شهر را تخریب کرده است.

لازم به ذکر است که این بسته، به شکل پولی و با قیمت ۳۰ دلار در ۳ مارس (۱۳ اسفند) عرضه می‌شود که البته نسخه باندل بازی به همراه این expansion نیز قرار است با قیمت ۴۰ دلار به فروش برسد. جدای از این بسته، همان‌طور که اشاره شد اپیزود سوم بازی نیز از فردا برای کاربران دارنده Year One Pass بازی در دسترس قرار می‌گیرد که در آن، این بار بازیکنان وارد نقشه Coney Island خواهند شد. اضافه شدن کلاس جدید Firewall، اسلحه‌های جدید و ماموریت‌ها و آیتم‌های تازه از مواردی هستند که در جریان اپیزود سوم به بازی اضافه خواهند شد. لازم به ذکر است که بازیکنانی که نسخه معمولی بازی را داشته و Year One Pass را ندارند نیز می‌توانند این اپیزود را با یک هفته تاخیر در ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) به رایگان دریافت کنند.

بازی The Division 2 هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از بازی با امتیاز ۹٫۲ از ۱۰ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.