نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 25 بهمن 1398
ساعت 15:00

ولو تاریخ عرضه Half-Life: Alyx را اعلام کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با تایید اخیر کمپانی ولو، طرفداران سری Half-Life حدود یک ماه دیگر شاهد عرضه بازی Half-Life: Alyx خواهند بود.

شرکت Valve، چند ماه پیش با رونمایی از بازی واقعیت‌مجازی جدید از سری Half-Life با عنوان Half-Life: Alyx، طرفداران را غافلگیر کرد. این بازی که تا پیش از این فقط به صورت عرضه در «مارس ۲۰۲۰» معرفی می‌شد، به تازگی تاریخ انتشار دقیق خودش را پیدا کرده است که بر این اساس، بازیکنان در روز ۲۳ مارس (۴ فروردین ۹۹) می‌توانند منتظر عرضه بازی باشند.

تاریخ عرضه بازی البته در یک پست توییتری بسیار کوتاه و ساده از طرف حساب رسمی شرکت ولو فاش شده است و به این ترتیب، ولو درواقع اولین بار پس از بازی Half-Life 2: Episode 2 است که یک بازی جدید از این مجموعه را منتشر خواهد کرد.

پیرامون خود بازی، گرچه طرفداران عمدتا هیجان خود را از احیا سری نشان داده‌اند، با این حال نقدها و اعتراضاتی هم نسبت به ماهیت فقط قابل تجربه در VR بودن آن هم منعکس شده است. این بازی گرچه به شکل کامل از طریق هدست‌های واقعیت مجازی قابل تجربه است، با این حال افرادی که تاکنون موفق به تست بازی شدند رضایت کاملی از بازی داشتند و باید دید که بازی در زمان تجربه توسط طیف بزرگ‌تری از بازیکنان چگونه عمل خواهد کرد. طرفداران سری همچنین جدای از مشخص شدن تاریخ عرضه، برای یک موضوع دیگر نیز خوشحال هستند و آن هم رایگان شدن همه نسخه‌های موجود سری Half-Life در فروشگاه استیم است. این تصمیم البته بخشی از کمپین تبلیغاتی ولو برای ترویج بازی Half-Life: Alyx است که باعث می‌شود تا حالا بازیکنان بیشتری امکان تجربه و ورود به دنیای داستانی مجموعه هالف لایف را پیدا کنند.

Half-Life: Alyx قرار است در روز ۲۳ مارس (۴ فروردین ۹۹) عرضه و از طریق هدست‌های Valve Index، Oculus Rift، HTV Vive و Windows Mixed Reality قابل تجربه خواهد بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.