نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 اسفند 1398
ساعت 18:00

Square Enix نیز بابت ویروس کرونا مشارکت محدودی در PAX East دارد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اخیرا کمپانی اسکوئر انیکس نیز به جمع کمپانی‌هایی اضافه شده که به خاطر نگرانی از شیوع ویروس کرونا برنامه‌های خود را تغییر می‌دهند.

شرکت Square Enix که در ادامه سال ۲۰۲۰ قصد عرضه چند بازی موردانتظار را دارد، اخیرا اعلام کرده که به خاطر نگرانی‌هایی که برای شیوع ویروس COVID-19 (یا ویروس کرونا) وجود دارد، برخی برنامه‌های اعلام شده خود در رویداد PAX East را لغو می‌کند. این کمپانی البته تاکید کرده که قرار نیست به شکل کامل از حضور در رویداد انصراف دهد، ولی برنامه‌های خود برای بازی Final Fantasy 14 در این رویداد را کنار گذاشته است. لازم به ذکر است که هیچ کدام از کارکنان ژاپنی یا ساکن ژاپن این شرکت نیز برای شرکت در رویداد به بوستون نمی‌روند که این به معنی لغو برخی از پنل‌ها و برنامه‌های مرتبط با حصور این بازیسازان در PAX East محسوب می‌شود.

اسکوئر انیکس در بلاگ Final Fantasy 14 پیرامون این تصمیم گفت:

از آنجایی که جامعه طرفداران احتمالا تاکنون مطلع شده باشند، ویروس COVID-19 (یا ویروس کرونا) درحال حاضر در ناحیه شرق آسیا در حال شیوع و همه‌گیری است. با در نظر گرفتن این وضعیت، متاسفانه Square Enix تصمیم گرفته تا مسافرت کارکنان و بازیسازان خود در ژاپن به رویداد PAX East را لغو کند. این یک تصمیم دشوار است که به خاطر جلوگیری از شیوع احتمالی ویروس در خارج گرفته شده و نشان دهنده اهمیت قائل شدن شرکت برای سلامتی و امنیت کارکنان و طرفداران خود می‌باشد.

پیش از این چند کمپانی دیگر از جمله سونی و فیسبوک نیز حضور در این رویداد را به دلیل مشابه لغو کرده بودند. پیرامون اسکوئر انیکس، این شرکت البته همچنان برنامه برگزاری غرفه مخصوص بازی Final Fantasy 14 و برنامه‌هایی برای Final Fantasy 7 Remake و Outriders در PAX East را نیز دارد و همچنین چند رویداد چالشی برای طرفداران حاضر در این رویداد نیز همچنان برگزار خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.