نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 13 اسفند 1398
ساعت 18:00

بازی Final Fantasy 7 Remake گلد شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کارگردان بازی Final Fantasy 7 Remake، حدود یک ماه مانده تا عرضه بازی از پایان مراحل ساخت آن خبر داد.

از بازی Final Fantasy 7 Remake به عنوان یکی از موردانتظارترین عناوین سال ۲۰۲۰ یاد می‌شود که با توجه به نمایش‌هایی که تاکنون داشته، طرفداران بسیاری را منتظر خود نگه داشته است. این درواقع یک بازسازی کامل از یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های سری فاینال فانتزی است که طرفداران سال‌ها منتظر انتشار آن بودند. با توجه به گزارش اخیر و تایید کارگردان بازی یعنی Tetsuya Nomura، حالا می‌توان گفت که بازی سرانجام مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و طرفداران می‌توانند بدون نگرانی از تاخیر مجدد، در روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین ۹۹) این بازی را دریافت کنند.

گزارش اخیر که در مصاحبه 4 Gamer با Tetsuya Nomura منتشر شده، این کارگردان رسما از تکمیل مراحل ساخت بازی Final Fantasy 7 Remake و گلد شدن آن خبر داده است. گفتنی است که با توجه به یک بار تاخیر خوردن عرضه بازی در ماه گذشته، خبر گلد شدن بازی برای طرفداران جذاب است و حالا شمارش معکوس تا انتشار رسمی بازی شروع شده است. گفتنی است که در فرایند توسعه نرم‌افزار، گلد شدن به معنی پایان ساخت نسخه عمومی و آماده شدن برای انتشار سراسری است و سازندگان تا آن زمان، همچنان روی بازی کار خواهند کرد و بروزرسانی‌های لازم در این فاصله را از طریق آپدیت روز انتشار دراختیار می‌گذارند.

بازی Final Fantasy 7 Remake قرار است به صورت انحصاری پلی‌استیشن ۴ در روز ۲۲ فروردین ۹۹ منتشر شود. اسکوئر انیکس اخیرا یک دمو رایگان از بازی را نیز منتشر کرده که طرفداران می‌توانند آن را به صورت دیجیتالی از فروشگاه پلی‌استیشن دریافت کنند. در خبر دیگر پیرامون این بازی، سازندگان پس از انتشار Final Fantasy 7 Remake قرار است بدون وقفه کار روی بازسازی Chapter 2 این بازی را هم شروع کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.