نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 اسفند 1398
ساعت 09:00

ساخت بازی بعدی The Witcher پس از عرضه Cyberpunk 2077 شروع می‌شود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته یکی از مسئولان ارشد CD Projekt RED، این تیم پس از عرضه Cyberpunk 2077 کار روی نسخه بعدی سری ویچر را شروع می‌کند.

طرفداران استودیو صاحب‌سبک CD Projekt RED و بازی‌های ژانر نقش‌آفرینی، پس از سال‌ها انتظار سرانجام در ادامه سال ۲۰۲۰ می‌توانند شاهد انتشار بازی Cyberpunk 2077 باشند. Cyberpunk 2077 درواقع یکی ازمهم‌ترین عناوین RPG است که در طول نسل هشتم عرضه می‌شود و سی‌دی پراجکت به عنوان سازنده سری بازی‌های بسیار بزرگ و تحسین شده The Witcher، وعده‌های زیادی هم درباره آن به طرفداران داده است. این گروه تا پیش از شروع ساخت بازی سایبرپانک 2077، همچنان روی پروژه آخر سری ویچر یعنی The Witcher 3: Wild Hunt کار می‌کرد و با توجه به اظهارات اخیر یکی از مسئولان ارشد استودیو، این تیم پس از عرضه رسمی Cyberpunk 2077 مجددا به مجموعه ویچر بازمی‌گردد.

به تازگی Adam Kiciński از استودیو CD Projekt، در مصاحبه‌ای تازه رسما تایید کرده که پروژه بعدی آن‌ها پس از عرضه Cyberpunk 2077، بازگشت به مجموعه ویچر و ساخت نسخه چهارم این سری است. او البته توضیح دقیق‌تری درباره این بازی نداد ولی تایید کرد که پس از انتشار بازی سایبرپانک ۲۰۷۷، آن‌ها بلافاصله کار روی بازی چهارم The Witcher را شروع می‌کنند چون مدتی هست که طرح‌های کلی برای آن بازی وجود دارد. او همچنین تاکید کرده که بازی چهارم سری به عنوان «The Witcher 4» نام گذاری نمی‌شود که قبلا هم سی‌دی پراجکت اظهارنظر مشابهی در همین رابطه داشته است. به علاوه شروع پروژه جدید، توسط تیم کوچکی از استودیو شروع می‌شود و تیم بزرگ‌تر قرار است تا مدتی همچنان روی بسته‌ها و محتواهای Cyberpunk 2077 و همچنین ماد چندنفره بازی کار کنند که مدتی پس از عرضه بازی اصلی، در دسترس قرار می‌گیرد.

با توجه به شروع فرایند ساخت بازی جدید ویچر با تیم کوچکی از بازی‌سازان، و همچنین ادامه توسعه Cyberpunk 2077 تا مدتی نامعلوم، انتظار می‌رود که فاصله نسبتا زیادی تا انتشار نهایی بازی چهارم سری The Witcher باقی مانده باشد. آخرین عنوان عرضه شده در این سری، بازی The Witcher 3: Wild Hunt است که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان ایکس، رایانه‌های شخصی و نینتندو سوییچ در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از این بازی با امتیاز ۹٫۶ از ۱۰ را نیز مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.