نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 04 فروردين 1399
ساعت 09:00

استیم رکورد تازه‌ای را در تعداد بازیکنان همزمان ثبت کرد

3 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با توجه به شرایط قرنطینه در مناطق مختلف جهان، استیم یک بار دیگر در تعداد بازیکنان آنلاین همزمان خود رکورد ثبت کرده است.

به تازگی اعلام شده که پلتفرم بازی ویدیویی پی‌سی «Steam»، موفق شده تا رکورد تعداد بازیکنان آنلاین همزمان خودش را، که آن هم به تازگی ثبت شده بود بشکند. از زمان همه‌گیری سراسری ویروس کرونا و توصیه سازمان‌های جهانی برای دوری کردن از اجتماع و قرنطینه خانگی مردم، بسیاری از پلتفرم‌های بازی از جمله استیم رکوردهای تازه‌ای را در زمینه تعداد بازیکنان آنلاین همزمان ثبت کرده بودند.

گزارش اخیر که از طریق Steam Database به دست آمده، به اضافه شدن ۲٫۶۷۸٫۵۲۹ کاربر دیگر به رکورد قبلی اشاره می‌کند. گفتنی است که بالا رفتن ناگهانی تعداد بازیکنان آنلاین همزمان در استیم، از اولین ماه سال میلادی ۲۰۲۰ و شرایط قرنطینه شدید کشور چین شروع شد و در روز ۲ فوریه، رکورد جدید ۱۸٫۵۳۷٫۴۹۰ کاربر همزمان به ثبت رسید. پس از این نیز این رکورد مجددا افزایش پیدا کرد و اخیرا به ۲۰ میلیون کاربر همزمان رسید. اضافه شدن کاربران جدید، به معنی این است که رکورد تازه استیم حالا حدود ۲۲ میلیون کاربر آنلاین به شکل همزمان در این شبکه بوده است. با توجه به آمارهای ثبت شده، بیشترین مدت زمان بازی برای این تعداد کاربر، در بازی Counter-Strike: Global Offensive بوده است که مرتب در حال شکستن رکوردهای خودش نیز هست.

با در نظر گرفتن گزارش‌های مربوط به سازمان‌های سلامت، موثرترین راهکار برای جلوگیری از گسترش بیش از پیش شیوع ویروس کرونا، رعایت توصیه‌های سلامت و عدم تردد افراد در محیط‌های عمومی و قرنطینه خانگی است. با توجه به این شرایط، بسیاری از کسب و کارهای کوچک و بزرگ، شرکت‌ها و ... روش دورکاری را برای کارکنان در نظر گرفتند و توصیه به ماندن در خانه، حداقل برای پلتفرم‌های بازی‌های ویدیویی جنبه‌های مثبتی نظیر بالا رفتن تعداد کاربران آنلاین و افزایش خریدهای دیجیتالی را در پی داشته است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.