نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 08 فروردين 1399
ساعت 09:00

عرضه BioShock، XCOM و Borderlands برای نینتندو سوییچ تایید شدند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ در جریان رویداد اخیر نینتندو دایرکت، 2K عرضه برخی عناوین خود نظیر BioShock، XCOM و Borderlands برای نینتندو سوییچ را تایید کرد.

درحالی که انتظار طولانی برای انتشار عناوین مجموعه BioShock برای نینتندو سوییچ وجود داشت، 2K Games به تازگی تایید کرده که این سری به همراه چند مجموعه دیگر در راه کنسول هیبریدی نینتندو هستند؛ در واقع پورت شدن بازی‌های Borderlands و XCOM برای نینتندو سوییچ نیز تایید شده است. خبر اخیر که در جریان رویداد Nintendo Direct Mini اعلام شد، فاش می‌کند که این سه بازی قرار است در روز ۲۹ می (۹ خرداد) برای سوییچ منتشر شوند. اولین مجموعه، سری BioShock است که به گفته این ناشر قرار است شامل همه عناوینی که تاکنون برای سری منتشر شده‌اند باشد. این عرضه به صورت بازی BioShock: The Collection شامل BioShock Remastered، BioShock 2 Remastered و BioShock Infinite: The Complete Edition می‌شود.

طرفداران سری Borderlands نیز ‌توانند شاهد انتشار بازی Borderlands Legendary Collection باشند که شامل بازی‌های سری یعنی Borderlands، Borderlands 2 و Borderlands: The Pre-Sequel می‌باشد. 2K البته درباره عرضه نسخه نینتندو سوییچ Borderlands 3 چیزی نگفته است. درنهایت آخرین بازی تایید شده 2K برای انتشار تحت پلتفرم Switch عنوان XCOM 2 Collection است؛ این بازی گرچه فقط شامل یک بازی از مجموعه یعنی XCOM 2 است، ولی از ۴ بسته DLC این بازی هم تشکیل می‌شود.

با توجه به این تاییدیه، عناوین BioShock: The Collection، Borderlands Legendary Collection و XCOM 2 Collection در روز ۲۹ می (۹ خرداد) برای سوییچ منتشر خواهند شد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.