نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 16 فروردين 1399
ساعت 12:00

سازندگان Final Fantasy 7 Remake درباره حجم بالای بازی توضیح دادند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته سازندگان بازی Final Fantasy 7 Remake، حجم بالای بازی بیشتر به خاطر استفاده از منابع منحصرف‌به‌فرد در هر لوکیشن بوده است.

بازی Final Fantasy 7 Remake به عنوان یکی از عناوین موردانتظار سال ۲۰۲۰ گرچه تا تاریخ عرضه رسمی فاصله چندانی ندارد، ولی به دلایل مختلف، بسیاری از اطلاعات بازی مشخص شده است. این بازی، یک نسخه بازسازی شده از بازی اورجینال فاینال فانتزی 7 برای پلتفرم PS1 است که البته قرار است اولین ریمیک و تنها بخشی از این بازی شامل کل لوکیشن «Midgar» از آن بازی باشد. اسکوئر انیکس، به این ترتیب برای ادای احترام کامل به منبع اقتباس اولیه و جلوگیری از حذفیات، آن بازی کلاسیک را در چند قسمت بازسازی خواهد کرد. علیرغم اینکه این بازی تنها بخش اول از Final Fantasy 7 Remake است، با این حال حجم دیتایی بالاتر از ۱۰۰ گیگابایت دارد و شامل ۳۰ تا ۴۰ ساعت گیم‌پلی است.

Naoki Hamaguchi یکی از کارگردانان این بازی، به تازگی مصاحبه‌ای انجام داده و درباره موارد مختلف از جمله دلیل بالا بودن حجم بازی توضیحاتی داده است که در ادامه مشاهده می‌کنید:

ما به جای اینکه روش استفاده از منابع ساخت استاندارد را در هر لوکیشن خاص دنبال کنیم، تصمیم گرفتیم تا برای هر لوکیشن از منابع ساخت کاملا منحصرف به فرد و اختصاصی که برای همان لوکیشن‌ها ایجاد شد بهره بگیریم. این مثلا شامل Slums یا ساختمان Shinra و ... می‌شود. ما با این کار به کیفیت درنظر گرفته شده‌ای که برای این بازی هدف‌گذاری کرده بودیم دست پیدا کردیم. به این ترتیب هر کدام از لوکیشن‌ها منابع ساخت مختص به خودشان نظیر پیش‌زمینه‌ها، موسیقی متن پیش‌زمینه، کاراکترهای حاضر در آن محل‌ها و ... دارند و این کار باعث می‌شد تا تجربه گیم‌پلی متفاوت و منحصر به فردی را در هر لوکیشن داشته باشیم. این حتی برای ما از دید طراحان بازی نیز قابل مشاهده است.

بازی Final Fantasy VII Remake قرار است در روز ۱۰ آوریل (۲۲ فروردین) برای پلی‌استیشن 4 منتشر شود. شیوع سراسری ویروس کرونا و تصمیم به ارسال جلوتر از موعد عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی، باعث فاش شدن اطلاعات مختلفی از بازی هم شده است. گفتنی است که نسخه فیزیکی بازی به صورت دو دیسک عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.