نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع پنج شنبه، 28 فروردين 1399
ساعت 15:00

Codemasters رسما از بازی F1 2020 رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کدمسترز به تازگی رسما از بازی F1 2020 با انتشار یک تیزر کوتاه رونمایی کرده است.

استودیو قدیمی Codemasters که بیشتر به خاطر تولید بازی‌های سبک ریسینگ خود شناخته می‌شود، به تازگی با انتشار یک تیزر تریلر کوتاه، از بازی F1 2020 و تاریخ عرضه آن رونمایی کرده است. شما در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به گزارش، در بازی فرمول یک 2020 حالت جدیدی به نام My Team ایجاد شده که در آن، بازیکنان امکان ساختن تیم جدیدی برای Formula 1 پیدا می‌کنند که این، تحول جدیدی به نسبت گذشته و انتخاب تیم‌های واقعی از قبل آماده در بازی‌های قبل است. حالت Career mode مجددا در این بازی نیز برمی‌گردد که بیشتر برای بازیکنانی که حالت بازی کلاسیک‌تری را می‌پسندند طراحی شده است. حالت دو نفره split screen نیز مجددا در این بازی وجود خواهد داشت که این ماد، جدای از حالت چندنفره آنلاین بازی در دسترس قرار می‌گیرد. درجات سختی و گزینه‌های جدیدتری نیز برای شبیه‌سازی هرچه واقع‌گرایانه‌تر و هیجانی‌تر تجربه مسابقات نیز در این بازی وجود خواهند داشت.

بازی F1 2020 قرار است در روز ۱۰ جولای (۲۰ تیر) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر شود. این بازی جدای از نسخه استاندارد، دو ورژن ویژه هم خواهد داشت که نسخه F1 Seventy Edition، به مناسبت هفتاد سالگی برگزاری مسابقات فرمول یک بوده و نسخه دیگر Michael Schumacher Deluxe Edition نام دارد و در این نسخه از بازی، چهار ماشین معروف راننده مشهور فرمول یک یعنی مایکل شوماخر در دسترس قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.