نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 03 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

عرضه ۳٫۵ میلیون نسخه فیزیکی و دیجیتالی Final Fantasy 7 Remake

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اسکوئر انیکس در ۳ روز اول لانچ Final Fantasy 7 Remake، بیش از ۳٫۵ میلیون نسخه فیزیکی و دیجیتالی بازی را عرضه کرده است.

کمپانی ژاپنی Square Enix اخیرا در گزارشی به آمار فروش جهانی بازی Final Fantasy VII Remake اشاره کرده است که بر این اساس، این بازی در سه روز اول لانچ، موفق شده تا بیش از ۳٫۵ میلیون عرضه داشته باشد. به گفته اسکوئر انیکس، فروش نسخه دیجیتالی بازی فوق‌العاده بوده و به شکل مرتب نیز در حال افزایش است. گفتنی است که باتوجه به بحران شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از مشاغل به دلیل شرایط قرنطینه، بالا بودن آمار فروش نسخه دیجیتالی کاملا طبیعی است.

اسکوئر انیکس پیرامون نسخه‌های فیزیکی بازی، به عبارت عرضه (و نه فروش) اشاره کرده و آمار فروش فیزیکی بازی به دلیل شرایط فعلی جهان، به شکل تخمینی است. تا پیش از این گزارش‌هایی از تخمین فروش فیزیکی بیش از ۷۰۰ هزار نسخه‌ای بازی در هفته اول عرضه در ژاپن و همچنین عرضه فیزیکی قدرتمند بازی در بریتانیا که بازی را در صدر فهرست مرتبط قرار می‌داد وجود داشته است. به علاوه یک گزارش غیر رسمی از فروش نسخه دیجیتال بازی وجود داشت که می‌تواند تا حد زیادی درست باشد.

در هر صورت این میزان فروش برای یک بازی انحصاری فوق‌العاده عالی محسوب می‌شود و با توجه به بازخوردهای مناسبی هم که دریافت کرده، طرفداران را به آینده سری و البته ادامه همین بازی امیدوار می‌کند. Final Fantasy 7 Remake اولین قسمت از بازسازی بازی اورجینال Final Fantasy 7 است که درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4 در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 9٫1 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.