نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 08 ارديبهشت 1399
ساعت 09:00

انیماتور ناتی داگ به استودیو The Initiativeمایکروسافت پیوست

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ Sylvia Chambers که پیش از این سابقه چند سال کار در استودیو ناتی داگ را داشت، حالا به استودیو The Initiativeمایکروسافت ملحق شده است.

از زمانی که مایکروسافت در سال ۲۰۱۸ از تاسیس استودیو بازیسازی جدید The Initiative خبر داد، این تیم تاکنون یک روند پرشتاب و تهاجمی را در زمینه جذب بازیسازان و توسعه‌دهندگان گیم در پیش گرفته است. درواقع خبرهای پرشماری از این استودیو، در طول این دو سال وجود داشته که از جذب بازیسازان باتجربه و بعضا معروف استودیوهای بزرگ می‌گفتند و با در نظر گرفتن صحبت‌های قبلی مدیران ایکس‌باکس، طرفداران انتظارات بالایی از این تیم پیدا کرده‌اند. پیرامون استخدام بازیسازان باتجربه در The Initiative، اخیرا فاش شده که یکی از انیماتورهای باسابقه استودیو ناتی داگ نیز از این پس در استودیو تازه‌تاسیس مایکروسافت فعالیت خواهد کرد.

Sylvia Chambers که تاکنون در استودیوهای بزرگی نظیر Naughty Dog و EA DICE کار و تجربه فعالیت در تیم‌های انیمیشن‌سازی بازی‌هایی مانند Uncharted 4 و Battlefield 5 را دارد، اخیرا در صفحه LnkedIn خود، خبر از ملحق شدن به استودیو The Initiative را داده است. لازم به ذکر است که The Initiative تاکنون چندین بازیساز باتجربه دیگر از ناتی داگ، سونی سانتا مونیکا، اینسامنیاک گیمز، راک‌استار گیمز، سی‌دی پراجکت و ... را نیز به استخدام درآورده است.

هنوز مشخص نیست که استودیو The Initiative درحال حاضر روی چه پروژه‌ای کار می‌کند، با این حال اشارات جالبی نیز در این زمینه وجود داشته و قبلا از کار روی «یک بازی شدیدا جاه‌طلبانه» گفته شده بود. همچنین چند ماه پیش خبری از حضور فیل اسپنسر در استودیو و تجربه بازی درحال توسعه آن‌ها منتشر شد، که  به این ترتیب می‌توان به زودی منتظر خبرهای بیشتری از تیم و معرفی بازی آن‌ها بود. البته با توجه به بازه زمانی کنونی، انتظار می‌رود که این بازی درنهایت به عنوان یک بازی نسل نهمی برای کنسول‌های جدیدتر ایکس‌باکس منتشر شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.