نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 17 ارديبهشت 1399
ساعت 18:00

Call of Duty بعدی همچنان برای عرضه اواخر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ اکتیویژن اعلام کرده که عرضه سالانه بازی‌های Call of Duty، حتی با وجود شیوع ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰ هم پیگیری می‌شود.

صنعت گیم نیز مانند همه بخش‌های دیگر، صدمات زیادی را از جانب بحران جهانی شیوع ویروس کرونا متحمل شده است که این شامل لغو شدن رویدادهای گیمینگ، مختل شدن شبکه توزیع، چرخه تولید سخت‌افزار، تولید بازی و کار در استودیوها و ... می‌شود. با وجود پیدا شدن این مشکلات، کمپانی اکتیویژن بلیزارد اخیرا اعلام کرده که سازندگان با وجود کار از راه دور و در منازل، درحال تولید بازی بزرگ بعدی سری «کال آو دیوتی» هستند که با وجود این چالش‌ها، همچنان برای عرضه در اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.

دنیل آلیگری مدیرارشد مالی جدید Activision Blizzard، اخیرا در جریان جلسه با سرمایه‌گذاران شرکت، رسما بازی بزرگ بعدی Call of Duty برای سال جاری میلادی را تایید کرده است. به گفته او علیرغم تغییرات در نحوه کار تیم‌های بازی‌سازی و کار از راه دور که به خاطر شیوع ویروس کرونا پیدا شده، روند ساخت بازی بعدی سری کال آو دیوتی طبق برنامه پیش می‌رود و قرار است در ادامه سال ۲۰۲۰ نیز منتشر شود. او در ادامه گفت که دو بازی دیگر از IPهای شرکت در دست تولید هستند. او گرچه اشاره‌ای به این عناوین نداشت، ولی با توجه به گزارش‌ها و شایعات قبلی، ساخت بازی برای Crash Bandicoot یا Spyro می‌تواند محتمل باشد.

سری کال آو دیوتی مانند همیشه به روند فوق‌العاده و بدون وقفه خود ادامه می‌دهد و بازی سال ۲۰۱۹ آن یعنی Call of Duty: Modern Warfare فروش بسیار عالی را تجربه کرده بود. پس از این نیز بازی رایگان و بتل رویالی Call of Duty: Warzone عرضه شد که همچنان در بین محبوب‌ترین عناوین این ژانر قرار دارد. آخرین آمارها پیرامون بازی به جذب بیش از ۶۰ میلیون بازیکن در آن اشاره شده بود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.