نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 20 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

آپدیت تابستان Ghost Recon Breakpoint هم‌تیمی AI را اضافه می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت وعده داده که آپدیت تابستان بازی Ghost Recon Breakpoint، ویژگی شدیدا مورددرخواست هم‌تیمی‌های AI را اضافه می‌کند.

بازی Ghost Recon Breakpoint یکی از عناوین شدیدا موردانتظار سال ۲۰۱۹ بود که طرفداران انتظارات گسترده‌ای هم از آن داشتند. بازی قبلی سری یعنی Wildlands، به صورت غالفگیرکننده‌ای موفق ظاهر شده بود و تبلیغات و کمپین بازاریابی منتهی به عرضه بازی جدیدتر یعنی Ghost Recon Breakpoint، انتظارات بسیار بالایی را ایجاد کرد. با این وجود اندکی پس از عرضه رسمی، مشخص شد که این عنوان از بسیاری جهات ناقص است و باگ‌ها و اشکالات فنی گسترده باعث لطمه به تجربه بازی می‌شد. این بازی همچنین المان‌های آشنایی را به شکل مستقیم از چند سری بازی دیگر یوبی‌سافت وام گرفته بود و درنهایت بازخوردهای منتقدین و طرفداران، هرگز چیزی نبود که مورد نظر یوبی‌سافت قرار داشت. این بازی، البته از زمان عرضه تاکنون بروزرسانی‌های زیادی دریافت و مشکلات مختلف را هم حل کرده است، با این حال هنوز برخی ویژگی‌ها، نظیر اضافه کردن هم‌تیمی‌های AI با درخواست‌های مکرر بازیکنان مواجه بوده است.

ویژگی هم‌تیمی AI که در بازی Wildlands وجود داشت، به بازیکن اجازه می‌داد تا همیشه توسط ۳ هم‌تیمی دیگر که توسط هوش مصنوعی خود بازی کنترل می‌شدند همراهی شود. آن بازی البته از گیم‌پلی کو-آپ و مشارکتی هم پشتیبانی می‌کرد و در صورت تجربه آنلاین بازی با دوستان، هم‌تیمی‌ها توسط دیگر بازیکنان کنترل می‌شدند. با این حال در Breakpoint این ویژگی فقط در زمان بازی به شکل کو-آپ و با مشارکت دوستان وجود دارد و در صورت بازی کردن به روش تک نفره، بازیکن از همراهی هم‌تیمی‌های AI محروم است. با توجه به اینکه اضافه کردن این ویژگی یکی از پردرخواست‌ترین قابلیت‌ها بوده، یوبی‌سافت اخیرا وعده داده که این قابلیت در آپدیت تابستان ۲۰۲۰ به بازی اضافه می‌شود. یوبی‌سافت همچنین گفته که این آپدیت، قرار است یک رویداد جدید Live دیگر را هم به بازی اضافه کند که این مورد هم به زودی معرفی می‌شود.

بازی Ghost Recon Breakpoint هم‌اکنون برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا در دسترس قرار دارد. شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی با امتیاز 6٫6 از 10 را نیز در بازی‌مگ مطالعه کنید.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.