نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 22 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

نولان نورث و تروی بیکر به عنوان صداپیشه در بازی DiRT 5 حضور دارند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ با اعلام کدمسترز، دو صداپیشه محبوب صنعت گیم یعنی تروی بیکر و نولان نورث، در بازی DiRT 5 هنرنمایی می‌کنند.

Codemasters یکی از شرکت‌های قدیمی بازی‌ساز در ژانر اتومبیل‌رانی یا ریسینگ است که عناوین مختلفی را در سری‌ بازی‌های ریسینگ تولید کرده است. با وجود نوآوری‌های مختلفی که در عناوین شرکت دیده می‌شود، خبر جدید پیرامون بازی در صف عرضه DiRT 5 تا حدی سورپرایز کننده است؛ درمجموع عناوین ریسینگ به دلایل مختلف مورد توجه قرار می‌گیرند که بحث درباره کیفیت فنی ماشین سواری، رانندگی، نوع ماشین‌ها، آپشن‌های سفارشی‌سازی و ... از جمله این موارد هستند. با در نظر گرفتن این موارد، احتمالا کم‌تر طرفدار بازی‌های ریسینگ نسبت به صداپیشگانی که در یک بازی ماشین‌سواری حضور دارند توجه نشان می‌دهد. در همین رابطه، اخیرا فاش شده که دو صداپیشه شناخته شده و محبوب صنعت بازی یعنی تروی بیکر و نولان نورث، قرار است در بازی DiRT 5 هنرنمایی کنند.

Robert Karp کارگردان بازی DiRT 5 اخیرا در مصاحبه‌ای تایید کرده که هر دو صداپیشه محبوب یعنی Troy Baker و Nolan North در این بازی نقش‌آفرینی خواهند داشت. گفتنی است که بیکر و نورث در طول چند سال اخیر به یک زوج حرفه‌ای در زمینه صداپیشگی بازی‌های ویدیویی تبدیل شدند و کارهای مشترک زیادی را بعضا در تعدادی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین بازی‌های ویدیویی اخیر، نظیر Uncharted 4، The Last of Us و ... داشتند. با توجه به این موضوع، می‌توان انتظار در پیش بودن کمپین داستانی قدرتمندتری را هم از این بازی داشت.

بازی DiRT 5 هنوز تاریخ عرضه دقیقی ندارد، ولی تایید شده که برای پلی‌اسیتشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و گوگل استیدیا منتشر خواهد شد. به علاوه عرضه نسخه نسل نهمی بازی برای Xbox Series X و PlayStation 5 هم تایید شده است.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.