نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 23 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

The Elder Scrolls 6 تا چندسال دیگر هم اطلاعات جدید دریافت نمی‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ پیت هاینس از بتزدا، اخیرا گفته که طرفداران برای دریافت اطلاعات جدید از The Elder Scrolls 6 باید چند سال دیگر صبر کنند.

شرکت بتزدا در جریان رویداد E3 2018، بسیاری را با معرفی دو بازی The Elder Scrolls 6 و Starfield غافلگیر کرد. البته اما طولی نکشید که تایید شد این دو بازی رونمایی بسیار زودهنگامی داشتند و دراصل قرار است به عنوان بازی‌های نسل نهمی عرضه شوند. با توجه به اینکه نسل نهم کنسول‌های بازی با PS5 و Xbox Series X به عرضه جهانی نزدیک می‌شود، طرفداران منتظر شنیدن خبرهای جدید از این دو بازی هستند؛ انتظاری که البته به نظر نمی‌رسد به زودی تحقق پیدا کند.

پیت هاینس از بتزدا، به تازگی در پاسخ به سوالی درباره انتشار خبرهای جدید از The Elder Scrolls 6، در حساب توییتری شخصی خود گفته که این بازی پس از Starfield عرضه می‌شود و از آنجایی که از خود Starfield هنوز اطلاعاتی منتشر نشده، پس طرفداران باید چند سال دیگر هم منتظر خبرهای جدید از The Elder Scrolls 6 منتظر بمانند.

این بازی بعد از Starfield می‌آید، که شما از خود این بازی هم تقریبا هیچ چیز نمی‌دانید. پس اگر از من نه در چند سال آینده، بلکه همین حالا سوال می‌کنید که درباره The Elder Scrolls 6 خبرهای جدیدی بدهم، باید بگویم که نمی‌توانم به خوبی انتظارت شما را مدیریت کنم.

تاکنون تایید شده بود که این دو بازی برای PS5 و Xbox Series X عرضه می‌شوند و با توجه به این خبر، و همچنین عرضه اواخر سال ۲۰۲۰ دو کنسول جدید، طرفداران حداقل تا سال ۲۰۲۲ نمی‌توانند منتظر خبرهای جدید از The Elder Scrolls 6 باشند؛ هرچند مثل رویداد معرفی این دو بازی، بتزدا هنوز هم ممکن است دست به کارهای غافلگیرکننده بزند. باید دید که این دو بازی مورد انتظار درنهایت در چه زمانی به دست طرفداران خواهد رسید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.