نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 26 ارديبهشت 1399
ساعت 15:00

فروش ۱۱ بازی یوبی‌سافت در نسل هشتم بالاتر از ۱۰ میلیون نسخه بود

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ یوبی‌سافت در جریان گزارش مالی اخیر خود اعلام کرد که در طول نسل هشتم کنسول‌های بازی، ۱۱ بازی با فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه داشته است.

یوبی‌سافت اخیرا در جریان گزارش مالی سه‌ماهه خود، آمارهای جالبی را از عملکرد شرکت و استودیوهای بازی‌سازی زیرمجموعه فاش کرده است. بر این اساس، این ناشر در مجموع ۱۱ بازی با فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه را در طول نسل هشتم داشته که رقم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود. گفتنی است که این شامل چندین نسخه از سری اساسینز کرید محسوب می‌شود. برای مثال بازی Assassin’s Creed Odyssey که یکی از این عناوین بالای ۱۰ میلیون نسخه فروش است، از نظر جذب بازیکنان و طول بازی بیشتر بازیکنانش، عملکردی حتی بهتر نسبت به Assassin’s Creed Origins داشته، که البته خود این بازی هم در میان عناوین بالای ۱۰ میلیون نسخه فروش است. همچنین بازی Assassin’s Creed Unity هم که در اوایل نسل منتشر شد و نقدهای منفی زیادی را به خاظر مشکلات فنی دریافت کرده بود هم سومین و آخرین بازی ۱۰ میلیونی این سری در نسل هشتم محسوب می‌شود.

هر دو بازی The Division و The Division 2 هم در فهرست عناوین با فروش بیش از ۱۰ میلیون نسخه قرار گرفتند و به گفته یوبی‌سافت، The Division 2 در طول سه‌ماهه آخر سال مالی اخیر، از نظر فروش خودش را بازیابی کرد. گفتنی است که این بازه زمانی، در واقع همزمان با عرضه بسته الحاقی بزرگ The Warlords of New York است. بازی‌های ۱۰ میلیونی بعدی یوبی‌سافت هم Far Cry 4، Far Cry 5، Rainbow Six Siege، Watch Dogs، Watch Dogs 2 و Ghost Recon Wildlands هستند.

این شرکت در بخش دیگری از گزارش خود، گفته که درصورتی که مشکل خاصی از جانب بحران ویروس کرونا پیش نیاید، برنامه عرضه ۵ بازی بزرگ AAA را در سال مالی ۲۰۲۱ - ۲۰۲۰ دارد. تاکنون مشخص شده که بازی Assassin’s Creed Valhalla در تعطیلات پایانی سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود و عناوین Watch Dogs Legion، Rainbow Six Quarantine و Gods and Monsters هم گرچه هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه ندارند، ولی هنوز برای انتشار در سال ۲۰۲۰ در نظر گرفته می‌شوند.

یوبی‌سافت چند روز پیش وعده داد که در روز ۱۲ جولای (۲۲ تیر) رویداد دیجیتال Ubisoft Forward را که مشابه کنفرانس خبری شرکت در E3 است برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود که بسیاری از عناوین ذکر شده در این رویداد تاریخ عرضه جدید پیدا کنند.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.