نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 30 ارديبهشت 1399
ساعت 12:00

زمان برگزاری رویداد آنلاین Gamescom 2020 اعلام شد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ زمان برگزاری رویداد آنلاین Gamescom 2020 با معرفی چندین فرمت جدید برای پوشش خبرهای مختلف گیمینگ اعلام شد.

رویدادهای سالانه Gamescom، یکی از همایش‌های رسمی‌تر و قدیمی صنعت گیم است که همه ساله در کشور آلمان برگزار می‌شود و به عنوان بزرگ‌ترین رویداد مرتبط با بازی‌های ویدیویی در قاره اروپا هم خود را مطرح کرده است. با توجه به لغو کامل E3 و بسیاری از رویدادهای دیگر مرتبط با این صنعت، که به خاطر بحران شیوع ویروس کرونا اتفاق افتاد، Gamescom 2020 یکی از معدود رویدادهای سنتی‌تری است که قرار است کار خود را حداقل به صورت آنلاین دنبال کند. گفتنی است که این رویداد گرچه به شکل سنتی و یا حضور علاقمندان و ناشران برگزار نخواهد شد، ولی اعلام شده بود که رویداد به صورت پخش برنامه‌های آنلاین همچنان برگزار می‌شود.

پیرامون این خبر، مسئولان برگزاری Gamescom 2020 اخیرا اعلام کردند که موعد برگزاری برنامه‌های آنلاین آن‌ها در بازه زمانی ۲۷ تا ۳۰ آگوست (۶ تا ۹ شهریور) انجام می‌شود. اولین برنامه این رویداد آنلاین، Gamescom Now است که سال گذشته هم وجود داشت و برای معرفی بازی‌ها و خبرهای مرتبط در نظر گرفته شده است. به علاوه مشابه سال گذشته، Gamescom: Opening Night Live هم با اجرای جف کیلی و در ۲۷ آگوست برنامه ویژه خواهد داشت. فرمت‌های جدیدتر رویداد امسال نیز Gamescom: Awesome Indies برای خبرها و بحث‌ها پیرامون بازی‌های مستقل یا ایندی است. یک برنامه جدید دیگر، Gamescom: Daily Show نام دارد که شامل نمایش‌های مرتبط با ناشرین و شرکای برگزاری رویداد می‌شود. مصاحبه‌ها با سازندگان مختلف و همچنین رویداد Gamescom: Best of Show هم در روز ۳۰ آگوست پخش می‌شود. در این روز، البته برنامه اهدای جوایز یا Gamescom award هم پخش خواهد شد. شما در ادامه صحبت‌های Felix Falk مدیر برنامه‌ریزی رویداد را مطالعه می‌کنید:

امسال همه انرژی ما برای برگزاری Gamescom 2020 به صورت دیجیتال و آنلاین است. ما در یک بازه زمانی کوتاه و البته مشارکت نزدیک با برخی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های بازی جهان، توانستیم تا یک جدول زمانی کاملا متمرکز و کلی برای رویداد دیجیتال Gamescom 2020 تهیه کنیم. پیش‌بینی می‌کنیم که نمایش‌های سورپرایزکننده، چندین رونمایی، خبرها و تبلیغات ویژه داشته باشیم که برای کل صنعت گیم در اواخر آگوست جذاب خواهد بود.

با توجه به جدول پخش اعلامی، این برنامه‌ها به نظر واقعا در یک چارچوب متمرکز قرار گرفتند و در صورت برگزاری موفق آن، می‌تواند به الگویی برای برگزاری رویدادهای مشابه هم تبدیل شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.