نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 03 خرداد 1399
ساعت 09:00

ممکن است اپراتور جدید Call of Duty Season 4 کاپیتان پرایس باشد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ کاپیتان پرایس شخصیت اصلی ریبوت اخیر CoD: Modern Warfare، احتمالا به عنوان اپراتور در فصل چهارم محتواهای چندنفره بازی بازمی‌گردد.

به تازگی گزارشی منتشر شده که فاش می‌کند اکتیویژن در یک تیزر مرموز، احتمالا به حضور کاپیتان پرایس در فصل چهارم بخش چندنفره بازی اخیر Call of Duty: Modern Warfare اشاره می‌کند. نحوه رسیدن به این نتیجه نیز در نوع خود جالب است و اولین بار یوروگیمر، به تیزری شامل یک پیغام در اپلیکیشن Call of Duty اشاره کرد که در این پیام، به یک قرار ملاقات در روز ۲۱ می اشاره می‌شد. در این روز هم اکتیویژن، ظاهرا ایمیلی را برای برخی ارسال می‌کند که شامل یک لینک به وبسایتی است که در آن ویدیو مرموزی آپلود شده بود. در این ویدیو هم صدای برخی کاراکترهای بازی نظیر Kate Laswell شنیده می‌شد و در ادامه تصویری از یک شخصیت با کلاه ماهیگیری که تنها می‌تواند به شخصیت کاپیتان پرایس اشاره داشته باشد.

call of duty captain price 720x480

همان‌طور که در تصویر دیده می‌شود، از کاپیتان پرایس به عنوان «اپراتور ارشد / senior operator» یاد شده و ظاهرا نقشی را در محتواهای بعدی بازی می‌کند. با توجه به همه این موارد و نزدیک بودن عرضه فصل چهارم محتواهای بخش چندنفره این بازی در ۲ ژوئن (۱۳ خرداد)، بسیاری احتمال دادند که کاپیتان پرایس ممکن است به عنوان یک اپراتور جدید در این بخش در دسترس قرار بگیرد. گفتنی است که اپراتورهای دو فصل قبل یعنی Ghost و Alex هم به اشکال مشابه و مرموز مورد اشاره قرار گرفته بودند. هر دو این شخصیت‌ها به عنوان اپراتور از طریق battle pass قابل خریداری هستند و امکان تهیه اسکین‌های متفاوت برای آن‌ها پس از تکمیل battle pass وجود دارد.

بازی Call of Duty: Modern Warfare که اخیرا به عنوان پرفروش‌ترین بازی تاریخ سری کال آو دیوتی هم معرفی شد، درحال حاضر برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و پی‌سی در دسترس قرار دارد.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.