نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع سه شنبه، 06 خرداد 1399
ساعت 09:00

Quantic Dream تاریخ عرضه سه بازی خود برای استیم را اعلام کرد

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سه بازی Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain به زودی در فروشگاه استیم نیز عرضه می‌شوند.

استودیو فرانسوی کوانتیک دریم، اخیرا در یک پست توییتری در حساب رسمی خود تایید کرده که سه بازی Detroit: Become Human، Beyond: Two Souls و Heavy Rain قرار است از روز ۱۸ ژوئن (۲۹ خرداد) از طریق پلتفرم Steam نیز برای فروش در دسترس قرار بگیرند. گفتنی است که این سه بازی، تا قبل از سال ۲۰۱۹ انحصاری پلی‌استیشن بودند، با این حال از زمان تاسیس فروشگاه اپیک گیمز در آن سال، کوانتیک دریمز اقدام به عرضه نسخه پی‌سی بازی از طریق این فروشگاه جدید نیز کرد. در هر صورت بازیکنان استیم در پی‌سی نیز تا کم‌تر از یک ماه دیگر امکان خریداری این بازی‌ها را از پلتفرم محبوب خود پیدا می‌کنند.

در اوایل سال ۲۰۲۰، موسس و کارگردان استودیو Quantic Dream یعنی دیوید کیج نیز وعده داده بود که طرفداران، در ادامه این سال شاهد سورپرایزهای زیادی از جانب آن‌ها خواهند بود. مشخص نیست که عرضه نسخه استیم این بازی‌ها نیز بخشی از این سورپرایزها باشد یا خیر. لازم به ذکر است که همزمان با این اطلاعیه، صفحات رسمی هر سه این بازی‌ها در استیم نیز ایجاد شده است، با این حال این صفحات هنوز قیمت خریداری آن‌ها را فاش نکرده است. در صورتی که تفاوت قیمتی میان نسخه‌های اپیک گیمز و استیم بازی وجود نداشته باشد، این بازی‌ها از نظر قیمت احتمالا قابل مقایسه با هزینه‌های فروشگاه اپیک است که در آنجا، Detroit با قیمت ۴۰ دلار، و Beyond و Heavy Rain هم هرکدام با قیمت ۲۰ دلار فروخته می‌شوند.

شما می‌توانید نقد و بررسی اختصاصی بازی‌مگ از آخرین عنوان عرضه شده کوانتیک دریمز، یعنی Detroit: Become Human را که امتیاز فوق العاده ۹٫۵ از ۱۰ را نیز دریافت کرده مطالعه کنید.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.