نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 09 خرداد 1399
ساعت 18:00

Cyberpunk 2077 مراحل پایانی ساخت را می‌گذراند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ CD Projekt در گزارش مالی اخیر خود تایید کرده که بازی Cyberpunk 2077، حالا آخرین مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد.

پس از چندین سال انتظار، طرفداران بازی‌های نقش‌آفرینی حالا حدود ۳ ماه تا عرضه بازی Cyberpunk 2077 فاصله دارند؛ آخرین ساخته استودیو لهستانی و سازنده سری ویچر یعنی CD Projekt RED که مطابق منبع اقتباس خود، از المان‌های علمی تخیلی و آینده‌گرایانه برخوردار است. این بازی البته قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۰ منتشر شود که درنهایت برای کار و پولیش بیشتر، سازندگان درنهایت تصمیم به عقب انداختن عرضه بازی گرفتند.

در گزارش منتشر شده از جلسه مالی سه ماهه اول شرکت، سی‌دی پراجکت گفته که آن‌ها حالا وارد آخرین مرحله از فرایند ساخت بازی سایبرپانک 2077 شدند. با توجه به این خبر و همچنین اعلام شدن CD Projekt RED به عنوان ارزشمندترین شرکت گیمینگ قاره اروپا، به نظر می‌رسد که کمپانی لهستانی دوران بسیار بزرگ و طلایی را می‌گذراند. شما در ادامه این بخش از گزارش مالی شرکت را مطالعه می‌کنید.

CD PROJEKT RED درحال حاضر مشغول پیش بردن آخرین مراحل تولید پرخرج‌ترین بازی RPG خود یعنی Cyberpunk 2077 است. این بازی از یک دنیای جهان‌باز پر جنب و جوش و از نظر تکنولوژی مدرن تشکیل شده است، جایی که بازیکن در نقش کاراکتری به نام V – که یک سایبرپانک تازه مهاجرت کرده به شهر Night City به عنوان خطرناک‌ترین ابرشهر آینده‌گرایانه است – قرار می‌گیرد. گیم‌پلی این بازی نیز از قوانین و کلیات وضع شده نقش‌آفرینی در Cyberpunk 2020 که توسط Mike Pondsmith خلق شده تبعیت می‌کند.

بازی Cyberpunk 2077 قرار است در روز 17 سپتامبر (۲۷ شهریور) برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، گوگل استیدیا و پی‌سی عرضه شود. انتشار نسخه مخصوص برای کنسول‌های نسل نهمی این بازی نیز تایید شده است. همچنین لازم به ذکر است که سی‌دی پراجکت در روز 11 ژوئن (۲۲ خرداد) رویداد استریمی مخصوصی برای این بازی تحت عنوان Night City Wire را هم برگزار می‌کند که جایگزینی برای برنامه‌های تبلیغاتی و خبری است که قرار بود از طریق رویداد کنسل شده E3 2020 اجرا شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.