نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع دوشنبه، 19 خرداد 1399
ساعت 12:00

آمار پیش خرید Last of Us 2 در برزیل رکورد جدیدی را به ثبت رساند

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ بازی Last of Us 2 در برزیل با پشت سر گذاشتن آمارهای God of War، حالا رکوددار بیشترین میزان پیش فروش در تاریخ انحصاری‌های پلی‌استیشن شده است.

نه تنها طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن، بلکه احتمالا بسیاری دیگر از گیمرها از سایر پلتفرم‌های بازی نیز تاکنون متوجه میزان محبوبیت بسیار بالای بازی The Last of Us، تولید سال ۲۰۱۳ ناتی داگ شده‌اند. این یک بازی داستان‌محور، عاطفی و درگیرکننده است که با ترکیب دستاوردهای گرافیکی و فنی که داشت، از دید بسیاری به عنوان مهم‌ترین بازی دهه گذشته در صنعت گیم یاد می‌شود. با در نظر گرفتن این پیش‌زمینه، احتمالا جای تعجبی ندارد که انبوه طرفداران این بازی حالا منتظر عرضه نسخه دنباله و تجربه ادامه داستان جول و الی هستند؛ تجربه‌ای که حالا تا کم‌تر از دو هفته دیگر امکان‌پذیر می‌شود.

گزارش جدیدی که توسط IGN Brazil منتشر شده، فاش می‌کند که The Last of Us Part 2 در کشور برزیل، حالا رکورددار بیشترین آمار پیش فروش یک بازی در تاریخ انحصاری‌های پلی‌استیشن شده است. بنا بر همین گزارش، رکورد قبلی در اختیار بازی God of War محصول سال ۲۰۱۸ سونی سانتا مونیکا بوده است. به گفته IGN همه نسخه‌های Deluxe Editions موجود در بازار برزیل درحال حاضر به شکل کامل به فروش رفتند و نسخه‌های استاندارد محدودی از این بازی هنوز در بازارها وجود دارد.

گفتنی است که این آمار پیش فروش بسیار بالا، فقط محدود به برزیل نیست و برای مثال جیم رایان رئیس پلی‌استیشن، پیش از این آمارهای پیش فروش بازی را فوق‌العاده عنوان کرد و اینکه آمارهای لست آو آس 2 در زمینه پیش فروش در اروپا، حالا حتی رکورد بازی Marvel's Spider-Man سال ۲۰۱۸ را هم پشت سر گذاشته است. در هر صورت انتشار این خبرها، با توجه به درز گسترده گیم‌پلی ویدیوهای بازی در ماه گذشته خبر بسیار خوبی برای ناتی داگ و سونی است و به نظر نمی‌رسد که لیک‌های اخیر تاثیر چندانی روی فروش بازی بگذارد.

The Last of Us Part 2 در روز 19 ژوئن (30 خرداد) به صورت انحصاری پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود.

  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.