نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع جمعه، 23 خرداد 1399
ساعت 08:00

سونی رسما از طراحی نهایی کنسول PlayStation 5 رونمایی کرد

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی در جریان رویداد شب گذشته PS5: The Future of Gaming رسما از طراحی نهایی کنسول PS5 رونمایی کرد.

پس از مدت‌ها انتظار طرفداران پلتفرم پلی‌استیشن، کمپانی سونی طرانجام در انتهای رویداد دیجیتالی و خبری PS5: The Future of Gaming در شب گذشته، از طراحی کنسول نسل بعدی PlayStation 5، نسخه‌های مختلف و اکسسوری‌های آن رونمایی کرد. این کنسول که در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود، یک کنسول نسل نهمی و جانشین کنسول فعلی PS4 محسوب می‌شود. شما در ادامه تریلر رونمایی از کنسول را مشاهده می‌کنید.

 

با توجه به تریلر، طراحی نهایی کنسول PS5 مشابه آنچه در کنترلرهای DualSense کنسول که قبلا معرفی شده بود، به صورت دو رنگ سیاه و سفید بوده و از نظر ظاهری مدرن و جذاب به نظر می‌رسد. سونی حالا در شروع این نسل، دو مدل از این کنسول‌ها را هم ارائه خواهد کرد که در مدل معمولی PS5، کنسول از یک دیسک درایو بلوری برخوردار است و در مدل PS5 Digital Edition، این دستگاه فاقد درایو دیسک است که صرفا بازی‌ها را از طریق دانلود دیجیتال در حافظه اجرا می‌کند. به گفته سونی، تجربه گیم‌پلی بازی‌ها روی هر دو نسخه کاملا یکسان است و تفاوت فقط به برخوردار بودن یا نبودن دستگاه از درایو بلوری محدود می‌شود. شما در ادامه تعدادی تصویر از این کنسول و طراحی آن را مشاهده می‌کنید.

 

سونی همچنین از تعدادی از اکسسوری‌های کنسول نیز رونمایی کرده که شامل هدست‌های مخصوص Pulse 3D wireless headset، دوربین، ریموت و شارژر DualSense از آن جمله هستند. شما در ادامه تصاویری از این اکسسوری‌ها را مشاهده می‌کنید.

 

درحالی که انتظار می‌رود مدل PS5 Digital Edition با قیمت پایین‌تری نسبت به مدل پایه PS5 عرضه شود، سونی البته هیچ اشاره‌ای به قیمت نهایی کنسول یا تاریخ عرضه دقیق آن‌ها نکرده است. پلی‌استیشن 5 در تعطیلات پایانی سال 2020 وارد بازارهای جهانی می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.