نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع شنبه، 24 خرداد 1399
ساعت 09:00

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales یک بازی مستقل و جداگانه است

5 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ به گفته استودیو اینسامنیاک، Marvel's Spider-Man: Miles Morales یک بازی مستقل، و ماجراجویی بعدی در دنیای Spider-Man است.

کمپانی سونی و استودیو اینسامنیاک گیمز، در رویداد اخیر PS5 اقدام به رونمایی از بازی جدید سری اسپایدرمن با عنوان «Marvel's Spider-Man: Miles Morales» کردند؛ بازی که همان‌طور که از عنوانش مشخص است، با محوریت کاراکتر «مایلز مورالس» خواهد بود که در کامیک‌ها و البته در بازی Marvel's Spider-Man محصول سال ۲۰۱۸ هم حضور داشت. نکته جالب پیرامون بازی، اظهارنظر یکی از مدیران اجرایی سونی در اروپا یعنی Simon Rutter بود که در توضیح این بازی، گفته که این در واقع یک ریمستر از بازی اول با یک expansion داستانی برای مایلز مورالس محسوب می‌شود. این اظهارنظر در طول این مدت باعث سردرگمی‌هایی شد و موجب شده تا طرفداران آن را به عنوان یک تجربه جدید و مستقل از بازی اول نبینند.

پیرامون این موضوع، Insomniac Games به تازگی در پست جدیدی در حساب رسمی خود این ابهامات را رد کرده است، چرا که Marvel’s Spider-Man: Miles Morales نه یک بسته گسترش‌دهنده برای نسخه ریمستر بازی اول، بلکه یک بازی کاملا مستقل و درواقع به عنوان ماجراجویی بعدی در دنیای Marvel's Spider-Man در نظر گرفته می‌شود.

بازی Marvel’s Spider-Man: Miles Morales ماجراجویی بعدی است که در دنیای Marvel's Spider-Man اتفاق می‌افتد. ما در آینده پیرامون این بازی مستقل اطلاعات بیشتری را منتشر می‌کنیم.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales به عنوان یک بازی روز عرضه PS5 در تعطیلات پایانی سال 2020 معرفی شده است.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.