نویسنده: محمدرضا زارع‌رفیع چهارشنبه، 28 خرداد 1399
ساعت 18:00

Gran Turismo 7 از همه ویژگی‌های جدید PS5 استفاده می‌کند

0 از 5

در جدیدترین اخبار بازی در بازی‌مگ؛ سونی تایید کرده که Gran Turismo 7 از تمامی ویژگی‌ها و ارتقاهای جدید موجود در PS5 بهره‌برداری می‌کند.

معرفی بازی بعدی سری ریسینگ و مسابقه‌ای گرن توریزمو یعنی Gran Turismo 7، یکی از جذاب‌ترین بخش‌ها در رویداد اخیر PS5 بود. در این رویداد، بیش از بیست بازی به نمایش گذاشته شد که ۹ بازی به صورت فرست پارتی و انحصاری PS5 بودند. پیرامون یکی از این عناوین انحصاری یعنی Gran Turismo 7، یکی ازمدیران ارشد سونی در اروپا یعنی سایمون راتر توضیحات جالبی را منتشر کرده است. این مدیرارشد در مصاحبه خود، گفته که درمجموع بازی‌های کاملا انحصاری و فرست پارتی سونی، اهمیت بسیار بیشتری در نسل بعد پیدا می‌کنند و می‌توانند به معنای واقعی، از همه کارایی‌ها و ویژگی‌های موجود در PS5 بهره‌برداری کنند.

انحصاری‌های داخلی اهمیت بسیار زیادی دارند. به نظرم این اهمیت هم از هر زمان دیگری بیشتر خواهد بود. سازندگان این استودیوها، نزدیکی زیادی به طراحان سیستم دارند و به این ترتیب استودیوهای پلی‌استیشن، واقعا می‌توانند از ویژگی‌ها و قابلیت‌های دستگاه، بیشتری بهره‌برداری را داشته باشند. این موضوعی است که برای سونی ارزش بسیار زیادی دارد. پلی‌استیشن می‌تواند به شبکه‌ای از استودیوها تکیه کند که واقعا کارهای خلاقانه‌ای تولید می‌کنند. وقتی شما انحصاری‌های قدرتمندی نظیر Marvel’s Spider-Man یا Horizon دارید، مردم واقعا دوست دارند آن‌ها را تجربه کنند.

مشخصا درباره بازی Gran Turismo 7، شما با DualSense واقعا حس کاملا متفاوتی را در زمینه رانندگی تجربه خواهید کرد. این حس متفاوت که از طریق کنترلر منتقل می‌شود، تجربه کاربری و گیمینگ بی‌سابقه‌ای را از انتقال حس متفاوت حرکت در انواع مختلفی از جاده‌ها، تا حس متفاوت در زمان گاز دادن، استفاده از پدال‌ها، انواع صداهایی که [با تکنولوژی 3D Audio] از ماشین‌ها و ... تولید و به گوش می‌رسند و ... منتقل می‌کند که همه این‌ها در کنار یکدیگر، می‌تواند نشان‌دهنده ویژگی‌ها و ارتقاهای کنسول PS5 باشد.

هنوز تاریخ عرضه‌ای برای Gran Turismo 7 اعلام نشده، ولی پلی‌استیشن 5 امسال همراه با بازی‌هایی نظیر Astro’s Playroom، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Deathloop، Godfall و Bugsnax در تعطیلات پایانی سال 2020 عرضه می‌شود.

برچسب‌ها
  • هیچ نظری یافت نشد
لطفا برای ثبت نظر خود وارد شوید و یا ثبت نام کنید.